Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  







OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM Nr 21/PN/2012

Z dnia: 30-07-2012r.


Nazwa (firma) i adres Zamawiającego



SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30



Tryb udzielenia zamówienia



PRZETARG NIEOGRANICZONY

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej

progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych



Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)



1. NA STRONIE INTERNETOWEJ SZPITALA (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - zmiana 01.08.2012)

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok. 17, SZPITALE TCZEWSKIE S.A, UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Budynek G.



Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych



Roboty budowlane polegające na remoncie podjazdu zewnętrznego i schodów wejściowych do budynku Oddziału Rehabilitacji w Tczewie przy ul. 1-go Maja 2


45.00.00.00-7 Roboty budowlane

45.45.30.00-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45.11.00.00-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45.22.35.00-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45.22.32.20-4 - Roboty zadaszeniowe

45.23.32.00-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45.26.23.21-7 - Wyrównywanie podłóg

45.26.24.00-5 - Wznoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45.26.23.30-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45.26.26.50-2 - Roboty w zakresie okładania

45.34.20.00-6 - Wznoszenie ogrodzeń


Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SIWZ



Możliwość składania ofert wariantowych



NIE PRZEWIDUJE SIĘ


Termin wykonania zamówienia



Do dnia 08 października 2012 roku


Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków


W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.


1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) złoży wraz z ofertą oświadczenie lub inny dokument potwierdzający, że prowadzi działalność co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (minimum 1 robota budowlana) wg załącznika nr 7 do SIWZ.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) dołączy do oferty wykaz urządzeń technicznych, którymi się posłuży w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, wg załącznika nr 8 do SIWZ.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz osób, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowalnymi, będącymi przedmiotem niniejszego postępowania wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg załącznika nr 9 do SIWZ.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) dołączy do oferty:

a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

b) aktualną i opłaconą (dołączyć dowód wpłaty w przypadku gdy opłacenie polisy nie wynika z jej treści) polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa) na kwotę nie niższą niż wartość umowy, która to wartość jest tożsama z wartością oferty złożonej przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku braku polisy należy do oferty dołączyć inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z warunkami podanymi powyżej w niniejszym podpunkcie.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”



Informacje na temat wadium



ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

1. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 3.000,00 Złotych Polskich (PLN)

(słownie: trzy tysiące złotych 00/100).

2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych,

gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -

- kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6 ustawy PZP).

3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.

4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy

Zamawiającego:

Nordea Bank Polska S.A.

43 1440 1101 0000 0000 0814 5121

6. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium pod rygorem odrzucenia oferty należy dołączyć do oferty jako załącznik

7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.

8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy PZP.

9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art.46 ust. 2 ustawy PZP.

10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.







Kryteria oceny ofert i ich znaczenie


NAJNIŻSZA CENA

cena oferty BRUTTO - 100 % (ryczałt)


Miejsce i termin składania i otwarcia ofert


  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 14-08-2012r. do godz. 11.00


2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14-08-2012r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego j.w.

w pok. nr 17 - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, budynek G.


Termin związania ofertą


Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert

 


Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej



ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów




ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna




ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień




ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE


Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych



30-07-2012r.


Zatwierdzam:


…………….……………………………. ………………………………………….

Wiceprezes Zarządu – Marzena Mrozek Prezes Zarządu – Janusz Boniecki