Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  







OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

NR 24/PN/2013

Z dnia: 19-11-2013r.


Nazwa (firma) i adres Zamawiającego


SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30


Tryb udzielenia zamówienia


PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 200.000 euro.

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych

(tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy


Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)



1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.



Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych


Świadczenie kompleksowych usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia, ochrony technicznej z monitorowaniem sygnałów alarmowych, oraz patrolem interwencyjnym na obszarze będącym w zarządzie i użytkowaniu Szpitali Tczewskich S.A., z siedzibą przy ulicy 30 Stycznia 57/58, 83-110 Tczew


CPV: 79710000-4 _______________ (Usługi Ochroniarskie)

CPV: 79711000-1 ___(Usługi Nadzoru Przy Użyciu Alarmu)


Zamawiający nie dopuszcza podzielenia przedmiotu zamówienia na części


Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ



Możliwość składania ofert wariantowych



NIE PRZEWIDUJE SIĘ


Termin wykonania zamówienia

 

12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy


Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków



W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.


1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 nr 114 poz. 740 z późn. zm.).

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (minimum 1 usługa) w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których usługi były wykonywane, oraz załączeniem dowodów (np. referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty:

a) oświadczenie o wyposażeniu planowanych do realizacji zamówienia pracowników ochrony w schludnie wyglądające jednolite umundurowanie, identyfikatory, w środki łączności bezprzewodowej, oraz niezbędny sprzęt i indywidualne wyposażenie (pałkę wielofunkcyjną, kajdanki, paralizator elektryczny, opatrunek osobisty, latarkę) zgodnie ze wzorem w załączniku nr 7 do SIWZ

b) oświadczenie o prowadzeniu bieżących szkoleń pracowników ochrony w zakresie przepisów wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zm.), zgodnie ze wzorem w załączniku nr 8 do SIWZ

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty:

a) wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadających licencję pracownika ochrony I lub II stopnia, z podaniem informacji na temat ich doświadczenia zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawy do dysponowania tymi osobami, z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane licencje I lub II stopnia, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ

b) oświadczenie, o dysponowaniu Grupą Patrolowo Interwencyjną, która nie później niż 15 minut od wezwania, podejmie działania, w celu wsparcia posterunków ochronnych, w przypadku ich zagrożenia, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty:

a) aktualną i opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego aktualnego i opłaconego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200.000,00 zł. Ubezpieczenie winno obejmować zarówno odpowiedzialność cywilną deliktową – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tyt. czynu niedozwolonego, jak i kontraktową - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tyt. nienależytego wykonania usługi. Ubezpieczenie powinno pokrywać szkody osobowe i rzeczowe wraz z ich następstwami. Do polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia j.w., należy dołączyć potwierdzenie opłaty stosownej składki wynikającej z treści dokumentu ubezpieczeniowego.

b) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższa niż 100.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”



Informacja na temat wadium



ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM



Kryteria oceny ofert i ich znaczenie


Najniższa cena

cena oferty BRUTTO - 100 %


Miejsce i termin składania


Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 29-11-2013r. do godz. 11.00


Termin związania ofertą


Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert

 

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych


19-11-2013r., pod numerem: 470612-2013

Zatwierdzam:



…………….……………………………. ………………………………………….

Wiceprezes Zarządu – Marzena Mrozek Prezes Zarządu – Janusz Boniecki


Zarządu – Marzena Mrozek Prezes Zarządu –
Janusz Boniecki