Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  

1

Zamawiający:

 

Tczewskie Centrum Zdrowia Sp.  z o.o.

2

Adres:

ul. 30 Stycznia 58,  83-110 Tczew

3

Tryb zamówienia:

PRZETARG NIEOGRANICZONY

4

Numer nadany przez Zamawiającego:

26/PN/2010

5

Sposób uzyskania SIWZ:

Zamówienia Publiczne NZOZ TCZEW Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-110 Tczew, UL. 30 STYCZNIA 58, TEL 058/777 66 73 DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ NZOZ

6

Opis przedmiotu zamówienia:

Całodobowa ochrona osób i mienia, nadzór nad ruchem pojazdów, ochronę dostępu do terenów i obiektów budowlanych oraz urządzeń usytuowanych na obszarze będącym w zarządzie                     i użytkowaniu NZOZ Szpitala Powiatowego w Tczewie Tczewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

7

 Kod CPV

1.       Usługi Ochroniarskie                                     CPV 79710000-4

 

2.         Usługi nadzoru przy użyciu alarmu               CPV 79711000-1

 

 

Możliwość składania ofert częściowych:

NIE

9

Możliwość składania ofert wariantowych:

NIE

10

Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie należy zrealizować sukcesywnie przez okres od dnia 11.11.2010r. do dnia 10.11.2011r.

11

Opis warunków udziału w postępowaniu: 

VI.                 Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny ich spełnienia.

 

 

1.        Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że posiada niezbędne uprawnienia do prowadzenia działalności.

 

2.        Wiedza i doświadczenie

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch usług odpowiadających oferowanemu przedmiotowi zamówienia, czyli usług ochrony osób i mienia o wartości min. brutto: 200.000,00 zł każde - z podaniem wartości usług, nazw przedmiotu usługi, dat wykonania usług i odbiorców usług, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że uługi te zostały lub są wykonane należycie (referencje). (zał. nr 8 do SIWZ)

 

3.        Potencjał techniczny

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że Dysponują potencjałem technicznym do wykonania  zamówienia.

 

4.        Osoby zdolne do wykonania zamówienia

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do świadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

 

 

 

5.        Sytuacja ekonomiczna i finansowa

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje zamówienia oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 200.000,00 zł. Ubezpieczenie winno obejmować zarówno Odpowiedzialność Cywilną deliktową – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tyt. czynu niedozwolonego, jak i kontraktową - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tyt. nienależytego wykonania usługi. Ubezpieczenie powinno pokrywać szkody osobowe i rzeczowe wraz z ich następstwami.

 

VII.               Wykaz oświadczeń i dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

1)       W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w zał. nr 3 SIWZ.

 

2)       W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·          oświadczenie o braku podstaw do  wykluczenia określone w zał. nr 4 SIWZ,

 

·            aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,

 

·            aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

 

·            aktualnego zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

·          opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

 

·          aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4—8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

·          aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

·          Dokumenty określone w dziale X niniejszej SIWZ.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonych w pkt. IX.2.

 

3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:

 

3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

·         nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

 

4)   W stosunku do spółki cywilnej:

Zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika.

 

5)   W przypadku złożenia do oferty pełnomocnictwa zgodnie z pkt. XIII.7 SIWZ, wykonawcy są zobowiązani dołączyć je w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

 

6) Oferta uczestników konsorcjum musi:

      zawierać wskazanie pełnomocnika do reprezentowania członków konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga! treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226, poz. 1817/.

 

VIII.            Informacja o pozostałych dokumentach jakie Wykonawca musi złożyć w niniejszym postępowaniu.

 

1. Formularz ofertowy (wzór zał. 1 do siwz),

2. Formularz cenowy (wzór zał. 2 do siwz),

3.Uzupełniony i podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnianie wymagań technicznych określonych w (wzór zał. 5 do siwz), wraz z wymaganymi w tym załączniku dokumentami.

4. Podpisany wzór umowy (zał. nr 6 do siwz),

5.Umowa konsorcjum dostarczona po wyborze najkorzystniejszej oferty (o ile dotyczy).

6. Załącznik nr 7 – Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej liczby pracowników posiadających odpowiednie licencje (wzór )

7. Załącznik nr 8 – Wykaz wykonywanych zamówień (wzór )

8. Załącznik nr 9 –  Oświadczenie o posiadaniu Grupy Patrolowo Interwencyjną działająca na zasadach SUFO

9. Załącznik nr 10 – Oświadczenie o wyposażeniu pracowników ochrony

10. Załącznik nr 11 – Oświadczenie o przeprowadzaniu szkoleń pracowników ochrony

11. Załącznik nr 12 – Oświadczenie o zachowaniu wszystkich niezbędnych dokumentów oraz zachowaniu informacji dotyczących tajemnicy służbowej

 

 

UWAGA:

Jako dodatkowy dokument należy dołączyć:

 

            Aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej – w przypadku Wykonawców  prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej.

            Kserokopię aktualnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. Zmianami).

            Kserokopię Pozwolenia na broń.

            Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy, wraz z umową przedwstępną z podwykonawcą na daną część zamówienia (załącznik) oraz wszystkie  dokumenty wymagane od wykonawcy wraz z oświadczeniami (Jeśli dotyczy).

            Oświadczenie o dysponowani niezbędna liczbą pracowników  posiadających licencję pracownika ochrony I lub II stopnia  do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia.- załącznik nr 7 do SIWZ.  W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i ludzkiego innego podmiotu, wraz z oświadczeniem o którym mowa powyżej składa pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

            Oświadczenie, o dysponowaniu minimum dwuosobowym Patrolem Interwencyjnym działającym na zasadzie SUFO  wyposażonym w broń palną bojową, która nie później niż 15 minut od wezwania, podejmie  działania, w celu wsparcia posterunków ochronnych, w przypadku ich zagrożenia -    załącznik nr 9 do SIWZ

            Oświadczenie o wyposażeniu planowanych do realizacji zamówienia pracowników  ochrony w schludnie wyglądające jednolite umundurowanie, identyfikatory, w środki łączności bezprzewodowej, oraz niezbędny sprzęt i indywidualne wyposażenie (pałkę wielofunkcyjną, kajdanki, paralizator elektryczny, opatrunek osobisty, latarkę, środki  ochrony dróg oddechowych (maskę pgaz)) – załącznik nr 10 do SIWZ

            Oświadczenie o prowadzeniu bieżących szkoleń pracowników ochrony w zakresie  przepisów wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zmianami) – załącznik nr 11 do SIWZ

            Oświadczenie o zobowiązaniu Wykonawcy do przechowywania wszystkich    dokumentów dotyczących przedmiotowego zamówienia w ograniczonej dostępności tj.: nie udostępniania rozpowszechniania osobom nieuprawnionym informacji stanowiących tajemnicę służbową lub informacji, którą uzyskał w związku z wykonywaniem czynności służbowych, a której ujawnienie może narazić na szkodę  prawnie chroniony interes Zamawiającego w myśl obowiązujących przepisów: Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. 2005.196.1631). - załącznik nr 12 do SIWZ.

            Oświadczenie oraz umowa przedwstępna podmiotów  występujących wspólnie, w którym Wykonawcy  zobowiązują się do m. in.:

a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy,

b)nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy,

c)niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających,

d)przedstawienia podziału usług/dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców.

Zamawiający może zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

 

UWAGA

Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu. Art. 632 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny (DzU z 1964r. nr 16, poz. 93 ze zm.). W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z umowy oraz opisu przedmiotu zamówienia.

 

12

Wzór umowy

IX.                Wzór umowy.

 

Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, terminy, kary umowne oraz inne istotne postanowienia umowy, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą, są określone we wzorze umowy - zał. nr 6 do siwz., który do momentu podpisania z wybranym Wykonawcą może ulec zmianie stosownie do potrzeb, o czym wszystkie strony umowy zostaną poinformowane.

 

UWAGA:

 

1.         Nie dopuszcza się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na

   podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,  chyba że  konieczność zmiany umowy   wystąpi w wyniku następujących zdarzeń:

a)        ustawowej  zmiany podatku VAT,

b)       wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,

c)        wystąpienia konieczności przedłużenia terminu realizacji dostawy w związku z koniecznością udzielenia zamówień uzupełniających.

d)       zmian średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony  przez GUS za rok ubiegły, o ile podany wskaźnik będzie równy lub większy niż 3 %.

 

12

Wadium:

11.037,60 zł

13

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena brutto: 100%

14

Miejsce i termin składania ofert:

28.10.2010 r. do godz. 11:00, Sekretariat NZOZ

15

Miejsce i termin otwarcia ofert:

28.10.2010 r. o godz. 11:15, Dział Zam. Publicznych

15

Termin związania ofertą:

30 dni

16

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu OPWE

20.10.2010.