Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  



  
1Zamawiający: Tczewskie Centrum Zdrowia Sp.  z o.o.
2Adres:ul. 30 Stycznia 58,  83-110 Tczew
3Tryb zamówienia:PRZETARG NIEOGRANICZONY
4Numer nadany przez Zamawiającego:23/PN/2010
5Sposób uzyskania SIWZ:Zamówienia Publiczne NZOZ TCZEW Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-110 Tczew, UL. 30 STYCZNIA 58, TEL 058/777 66 73 DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ NZOZ

Załącznik nr 5 – dokumentacja projektowa

Cz. 1 Projekt 1.zip

Cz. 2 Projekt 1.zip
6Opis przedmiotu zamówienia:Dokończenie prac związanych z przebudową Sali zebrań na cele biurowe znajdującej się w budynku G
7 Kod CPV1.      CPV 45000000-7
 Możliwość składania ofert częściowych:NIE
9Możliwość składania ofert wariantowych:NIE
10Termin wykonania zamówienia:Termin realizacji zamówienia określony jest do dnia 30.04.2011r.
11Opis warunków udziału w postępowaniu: VI.                Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny ich spełnienia. 1.        Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że posiada niezbędne uprawnienia do prowadzenia działalności.  2.        Wiedza i doświadczenieopis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  tym okresie, minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia  (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania), o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda, oraz załączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót.Określenie „roboty budowlane tożsame z przedmiotem niniejszego postępowania” oznacza: wykonanie robót na terenie placówek użyteczności publicznej. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 7 do SIWZ. 3.        Potencjał techniczny opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że Dysponują potencjałem technicznym do wykonania  zamówienia. Zamawiający nie wymaga innych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku. 4.        Osoby zdolne do wykonania zamówieniaopis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy ubiegający się o zamówienie oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia:- kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.- kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej i teletechnicznej.W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 8 do SIWZ. 5.        Sytuacja ekonomiczna i finansowaopis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje Zamówienia oraz Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy ubiegający się o zamówienie:- posiadają ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej (lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 200.000,00 zł.     Ubezpieczenie winno obejmować zarówno Odpowiedzialność Cywilną deliktową jak i kontraktową . Ubezpieczenie powinno pokrywać szkody osobowe i rzeczowe wraz z ich następstwami. Jeżeli wystawione są dwie oddzielne polisy, jedna obejmująca OC deliktową a druga - kontraktową, to w każdej z tych polis suma gwarancyjna powinna wynosić min 200.000,00 zł.  VII.              Wykaz oświadczeń i dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.  1)       W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w zał. nr 3 SIWZ.  2)       W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:·         oświadczenie o braku podstaw do  wykluczenia określone w zał. nr 4 SIWZ,  ·           aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, ·           aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ·           aktualnego zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  ·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ·         Dokumenty określone w dziale X niniejszej SIWZ. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonych w pkt. IX.2. 3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada: 3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,·         nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4)   W stosunku do spółki cywilnej: Zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. 5)   W przypadku złożenia do oferty pełnomocnictwa zgodnie z pkt. XIII.7 SIWZ, wykonawcy są zobowiązani dołączyć je w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6) Oferta uczestników konsorcjum musi:      zawierać wskazanie pełnomocnika do reprezentowania członków konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga! treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226, poz. 1817/. VIII.           Informacja o pozostałych dokumentach jakie Wykonawca musi złożyć w niniejszym postępowaniu. 1. Formularz ofertowy (wzór zał. 1 do siwz),2. Formularz cenowy (wzór zał. 2 do siwz),3.Uzupełniony i podpisany kosztorys szczegółowy (wzór zał. 5 do siwz), 4. Podpisany wzór umowy (zał. nr 6 do siwz),5.Uzupełniony i podpisany wykaz  usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zał. nr 7 do siwz),6.Uzupełniony i podpisany wykaz  osób - kierownika budowy i kierowników robót, które będą brały udział w zamówieniu (zał. nr 8 do siwz),7.Harmonogram rzeczowo finansowy prac remontowo - budowlanych (zał. nr 9 do siwz)8.Umowa konsorcjum dostarczona po wyborze najkorzystniejszej oferty (o ile dotyczy).  UWAGA: Jako dodatkowy dokument należy dołączyć: Oświadczenia o- okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót,- okresie gwarancji i jakości na wykonane roboty,- bieżącym utrzymaniu porządku na terenie budowy (uwzględniając wykonywanie               robót w czasie godzin pracy urzędu),- terminie wykonania zamówienia,  - wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie  informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i  ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126).W/w oświadczenie sporządzane jest przez Wykonawcę.-  o odbyciu wizji lokalnej na placu budowy.·         Wykonawca dołączy do oferty sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej kosztorys szczegółowy, który będzie uwzględniał wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia,·         Wykonawca dołączy do oferty wypełniony harmonogram rzeczowo finansowy prac remontowo budowlanych dotyczących zamówienia (zał. nr 9 do SIWZ). Jest to harmonogram przykładowy, który może byś zmieniony przez Wykonawcę stosownie do jego potrzeb i wykonanego kosztorysu.·        Aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej – w przypadku Wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej. 
12Wzór umowyObowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, terminy, kary umowne oraz inne istotne postanowienia umowy, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą, są określone we wzorze umowy - zał. nr 6 do siwz., który do momentu podpisania z wybranym Wykonawcą może ulec zmianie stosownie do potrzeb, o czym wszystkie strony umowy zostaną poinformowane. UWAGA: 1.        Nie  dopuszcza się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na   podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,  chyba że  konieczność zmiany umowy   wystąpi w wyniku następujących zdarzeń: a)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) wystąpienia konieczności zmiany osób, wyznaczonych przez strony do realizacji przedmiotu zamówienia na inne uprawnione osoby, c) odmienne warunki geologiczne i konstrukcyjne niż przyjęte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót uniemożliwiające realizacje przedmiotu zamówienia wg założeń projektowych, d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia wg założeń projektowych.  2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. XVIII pkt. 1 a) i pkt. c)- e), termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia jego wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.  3. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w §1 ust. 1  wzoru umowy. 4. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w §1 ust. 1 wzoru umowy. Zasady rozliczania tych robót znajdują się w §2 ust. 5 wzoru umowy. 5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. Będą to np. okoliczności:- powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,- powodujące poprawienie parametrów technicznych,- wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów technicznych materiałów lub urządzeń.6. Wynagrodzenie określone w §2 ust. 1 wzoru umowy zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.7. Wysokość wynagrodzenia wykonawcy za poszczególne etapy robót określone w harmonogramie rzeczowo finansowym może ulec zmianie, zgodnie ze zmianą wskaźnika cen produkcji budowlano-montarzowej, ogłoszonego przez prezesa GUS, począwszy od dnia podpisania umowy.8. W przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy sposób obliczenia kwoty, która będzie potrącona wykonawcy w przypadku:- odstąpienia od całego elementu robót określonego w harmonogramie rzeczowo finansowym nastąpi odliczenie wartości tego elementu, określonej w ty harmonogramie, od ogólnej wartości przedmiotu umowy.- odstąpienia od części robót z danego elementu określonego w harmonogramie rzeczowo finansowym obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie ustalenia, przez zamawiającego i wykonawcę, procentowego stosunku niewykonanych robót do wartości całego elementu, następnie zostanie wyliczona wartość niewykonanych robót i odliczona od ogólnej wartości przedmiotu umowy. W przypadku gdy ten sposób wyliczenia byłby za bardzo niedokładny, dopuszcza się także możliwość obliczenia niewykonanej części danego elementu na podstawie kosztorysu przygotowanego przez wykonawcę, w oparciu o odpowiednie KNR-y lub KNNR-y oraz rynkowe ceny materiałów, robocizny oraz sprzętu, a zatwierdzonych przez zamawiającego. 
12Wadium:11.475,40 zł
13Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:Cena brutto: 100%
14Miejsce i termin składania ofert:20.10.2010 r. do godz. 11:00, Sekretariat NZOZ
15Miejsce i termin otwarcia ofert:20.10.2010 r. o godz. 11:15, Dział Zam. Publicznych
15Termin związania ofertą:30 dni
16Data przekazania ogłoszenia do Urzędu OPWE05.10.2010.