7. Warunki udziału w postępowaniu, oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków.
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: 7.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy. 7.2. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: 7.2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący doświadczeniem rozumianym jako zrealizowanie, co najmniej pięciu projektów budowlanych budynków służby zdrowia w tym trzech o kubaturze nie mniej niż 3000 m³ każdy. Na potwierdzenie powyższych warunków wykonawca przedstawi: A) Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie 5 lat wykonania co najmniej pięciu projektów budowlanych budynków służby zdrowia w tym trzech o kubaturze co najmniej 3000 m³ każdy - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji, a jeżeli przedmiot działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.1. 7.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.3. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.1. 7.2.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.1. i 7.1.4. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.2.
8. Oświadczenia i Dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 7. 8.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 8.1.1 Warunki określone w punkcie 7.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, określone w rozdziale 2 SIWZ, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: A) Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające, iż osoby pełniące funkcję projektanta przynależą do w/w izby na dzień składania ofert; B) Wykaz osób wraz z kserokopiami niezbędnych uprawnień i kwalifikacji, które będą pełnić funkcję projektanta wraz z uprawnieniami projektowymi w specjalnościach architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej; 8.1.2. Warunki określone w punkcie 7.2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców (dotyczy także spółek cywilnych ). - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie – umowę konsorcjum (zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych), Umowa łącząca przedsiębiorców winna zawierać: · oznaczenie „Pełnomocnika” zgodnie z art.23 ust. 2 Ustawy do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którym Zamawiający będzie się kontaktować, · sposób reprezentowania grupy przedsiębiorców, zakres i rodzaj odpowiedzialności poszczególnych podmiotów za wykonanie zamówienia oraz wszelkich innych czynności związanych z postępowaniem przetargowym, · solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego, dotyczącą etapu realizacji jak i odpowiedzialności z tytułu udzielonych rękojmi i gwarancji, z dokładnym określeniem kto będzie odpowiadał za udzielone gwarancje, · sposób prowadzenia spraw z Zamawiającym, · czas na jaki umowa z konsorcjum została zawarta (niezbędny do zrealizowania przedmiotu umowy), · nie dopuszcza się w umowie możliwości wypowiedzenia jej przez któregokolwiek z jego członków przed terminem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, · ustanie konsorcjum może nastąpić pod warunkiem: a) osiągnięcia celu gospodarczego określonego w umowie konsorcjum, b) upływu czasu, na który konsorcjum zostało zawarte (nie wcześniej jednak niż w przypadku wymienionym w punkcie „a.”, 8.1.4. Wykonawcy odpowiadają podwójnie za powierzone im obowiązki: wewnętrznie w relacji między sobą i zewnętrznie wobec Zamawiającego. Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
|