Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  

1

Zamawiający:

 Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Tczewie

Tczewskie Centrum Zdrowia Sp.  z o.o.

2

Adres:

ul. 30 Stycznia 58,  83-110 Tczew

3

Tryb zamówienia:

PRZETARG NIEOGRANICZONY

4

Numer nadany przez Zamawiającego:

30/PN/2009

5

Sposób uzyskania SIWZ:

Zamówienia Publiczne NZOZ TCZEW Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. 30 STYCZNIA 58, 83-110 Tczew TEL 058/777 66 35 DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ NZOZ

6

Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy Oddziału Ginekologiczno – Położniczego

7

 Kod CPV

1.      CPV 71220000-6

2.      CPV 71320000-7

3.       CPV 71420000-8

Możliwość składania ofert częściowych:

NIE

9

Możliwość składania ofert wariantowych:

NIE

10

Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie należy zrealizować w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy

11

Opis warunków udziału w postępowaniu: 

7.             Warunki udziału w postępowaniu, oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków.

7.1.          O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, którzy:

7.1.1.       Posiadają uprawnienia do wykonywania  działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

7.1.2.       Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

7.1.3.       Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

7.1.4.   Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy.

7.2.          Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu:

7.2.1.       W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący doświadczeniem rozumianym jako zrealizowanie, co najmniej pięciu projektów budowlanych budynków służby zdrowia w tym trzech o kubaturze nie mniej niż 3000 m³  każdy.

                 Na potwierdzenie powyższych warunków wykonawca przedstawi:

                A) Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie 5 lat wykonania co najmniej pięciu projektów budowlanych budynków służby zdrowia w tym trzech o kubaturze co najmniej 3000 m³ każdy - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji, a jeżeli przedmiot działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane.

                Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.1.

7.2.2.          W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.3. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.1.

7.2.3.          W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.1. i 7.1.4. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.2.

8.             Oświadczenia i Dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 7.

8.1.          W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

8.1.1            Warunki  określone w punkcie 7.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, określone w rozdziale 2 SIWZ, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć:

A) Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające, iż osoby pełniące funkcję projektanta przynależą do w/w izby na dzień składania ofert;

B) Wykaz osób wraz z kserokopiami niezbędnych uprawnień i kwalifikacji, które będą pełnić funkcję projektanta wraz z uprawnieniami projektowymi w specjalnościach architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej;

8.1.2.           Warunki określone w punkcie 7.2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć:

A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8.1.3.       Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej

     - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - w przypadku 

     składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców (dotyczy także spółek      cywilnych ).

- umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie – umowę konsorcjum (zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych),

Umowa łącząca przedsiębiorców winna zawierać:

·            oznaczenie „Pełnomocnika” zgodnie z art.23 ust. 2 Ustawy do reprezentowania  Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którym Zamawiający będzie się kontaktować,

·            sposób reprezentowania grupy przedsiębiorców, zakres i rodzaj odpowiedzialności poszczególnych podmiotów za wykonanie zamówienia oraz wszelkich innych czynności związanych z postępowaniem przetargowym,

·            solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego, dotyczącą etapu realizacji jak i odpowiedzialności z tytułu udzielonych rękojmi i gwarancji, z dokładnym określeniem kto będzie odpowiadał za udzielone gwarancje,

·            sposób prowadzenia spraw z Zamawiającym,

·            czas na jaki umowa z konsorcjum została zawarta (niezbędny do zrealizowania przedmiotu umowy),

·            nie dopuszcza się w umowie możliwości wypowiedzenia jej przez któregokolwiek z jego członków przed terminem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia,

·            ustanie konsorcjum może nastąpić pod warunkiem:

a)       osiągnięcia celu gospodarczego określonego w umowie konsorcjum,

b)       upływu czasu, na który konsorcjum zostało zawarte (nie wcześniej jednak niż w przypadku wymienionym w punkcie „a.”,

8.1.4.           Wykonawcy odpowiadają podwójnie za powierzone im obowiązki: wewnętrznie w relacji między sobą i zewnętrznie wobec Zamawiającego.

Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

12

Wadium:

6.000 zł. (słownie: sześć tysięcy złoty 00/100)

13

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena brutto: 100%

14

Miejsce i termin składania ofert:

12.11.2009 r. do godz. 11:00, Sekretariat NZOZ

15

Miejsce i termin otwarcia ofert:

12.11.2009 r. o godz. 11:15, Sala konferencyjna

15

Termin związania ofertą:

30 dni

16

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu OPWE

05.11.2009r.