Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  




  OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

NR 06/PN/2014

Z dnia: 02-04-2014r.


Nazwa (firma) i adres Zamawiającego


SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30


Tryb udzielenia zamówienia


PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych

(tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy na


Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)



1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia )

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.



Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych


Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług prania i czyszczenia na sucho dla Szpitali Tczewskich S.A., w Tczewie


Kod CPV: 98.31.00.00-9 (Usługi prania i czyszczenia na sucho)

98.31.10.00-6 (Usługi odbierania prania)

98.31.50.00-4 (Usługi prasowania)


Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ



Możliwość składania ofert wariantowych



NIE PRZEWIDUJE SIĘ


Termin wykonania zamówienia

 

Od 13-05-2014r. do 12-05-2015r.


Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków



W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.


1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty:

a) aktualne zezwolenie Państwowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej na pranie bielizny szpitalnej

b) aktualne zezwolenie właściwej Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej, dopuszczającej transport specjalistyczny Wykonawcy do przewożenia bielizny szpitalnej

c) aktualne zezwolenie właściwej Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej na dezynfekcję potwierdzające posiadanie komory dezynfekcyjnej

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (minimum 1 usługa) dla placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których usługi były wykonywane, oraz załączeniem dowodów (np. referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: oświadczenie, że Wykonawca jest w stanie zapewnić w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej dostawę do lokalizacji Zamawiającego czystego „asortymentu” w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od chwili jego odebrania jako brudnego (wg wzoru z załącznika nr 7 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne bezpośrednio za świadczenie usług (pracownicy zatrudnieni w pralni Wykonawcy) posiadają aktualne badania okresowe i książeczki zdrowia (wg wzoru z załącznika nr 8 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż wartość brutto oferty złożonej przez Wykonawcę, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”



Informacja na temat wadium



ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM



Kryteria oceny ofert i ich znaczenie


Najniższa cena oferty (brutto)

- 100 %


Miejsce i termin składania


  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 11-04-2014r.

do godz. 11.00


Termin związania ofertą


Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert

 

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

DO 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych


02-04-2014r., pod numerem: 111832-2014