Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

NR 06/PN/2013

Z dnia: 27-03-2013r.


Nazwa (firma) i adres Zamawiającego


SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30


Tryb udzielenia zamówienia


PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 200.000 euro.

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy


Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)



1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia )

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.



Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych


DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW SZEWNYCH, OPATRUNKÓW I TESTÓW DO STERYLIZACJI NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO

Kod główny: CPV 33.00.00.00-0

(Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała)


Zamawiający do przedmiotowego zamówienia przewidział 23 pakiety przedstawione poniżej:


Pakiet nr 1 CPV 33600000-6. Produkty farmaceutyczne

Pakiet nr 2 CPV 33600000-6. Produkty farmaceutyczne

Pakiet nr 3 CPV 33600000-6. Produkty farmaceutyczne - środki narkotyczne

Pakiet nr 4 CPV 33600000-6. Produkty farmaceutyczne - płyny do infuzji

Pakiet nr 5 CPV 33600000-6. Produkty farmaceutyczne

Pakiet nr 6 CPV 33600000-6. Produkty farmaceutyczne

Pakiet nr 7 CPV 33600000-6. Produkty farmaceutyczne (import docelowy)

Pakiet nr 8 CPV 33600000-6. Produkty farmaceutyczne

Pakiet nr 9 CPV 33141100-1. Materiały opatrunkowe - pieluchomajtki

Pakiet nr 10 CPV 33141100-1. Materiały opatrunkowe

Pakiet nr 11 CPV 33694000-1. Czynniki diagnostyczne

Pakiet nr 12 CPV 33141121-4. Materiały szewne - jednorazowe siatki do przepuklin

Pakiet nr 13 CPV 33141121-4. Materiały szewne - klipsy jednorazowe

Pakiet nr 14 CPV 33141121-4. Materiały szewne - jednorazowe staplery chirurgiczne i ładunki do staplerów wielorazowych

Pakiet nr 15 CPV 33141121-4. materiały szewne (nici chirurgiczne)

Pakiet nr 16 CPV 33141100-1. Materiały opatrunkowe

Pakiet nr 17 CPV 33600000-6. Produkty farmaceutyczne

Pakiet nr 18 CPV 33141100-1. Materiały opatrunkowe

Pakiet nr 19 CPV 33600000-6. Produkty farmaceutyczne

Pakiet nr 20 CPV 33141621-9. Zestawy jednorazowe używane w przypadku nietrzymania moczu

Pakiet nr 21 CPV 33141621-9. Zestawy jednorazowe używane w przypadku nietrzymania moczu

Pakiet nr 22 CPV 33694000-1. Czynniki diagnostyczne

Pakiet nr 23 CPV 33600000-6. Produkty farmaceutyczne


Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ, w tabelach dotyczących pakietów od 1 do 23



Możliwość składania ofert wariantowych



NIE PRZEWIDUJE SIĘ


Termin wykonania zamówienia


12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy


Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków


W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.


1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimum 1 dostawa) do placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których dostawy były wykonywane, oraz załączeniem dowodów (np. referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”



Informacja na temat wadium


ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM


1. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 53.749,00 Złotych Polskich (PLN)

(słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące siedemset czterdzieści dziewięć złotych 00/100).

z tym, że


Kwoty wadium dla poszczególnych pakietów przedstawiają się następująco:

słownie kwota wadium

PAKIET

NR

1

4 080,00 zł

cztery tysiące osiemdziesiąt złotych

PAKIET

NR

2

300,00 zł

trzysta złotych

PAKIET

NR

3

120,00 zł

sto dwadzieścia złotych

PAKIET

NR

4

6 650,00 zł

sześć tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych

PAKIET

NR

5

16 475,00 zł

szesnaście tysięcy czterysta siedemdziesiąt pięć złotych

PAKIET

NR

6

11 650,00 zł

jedenaście tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych

PAKIET

NR

7

245,00 zł

dwieście czterdzieści pięć złotych

PAKIET

NR

8

250,00 zł

dwieście pięćdziesiąt złotych

PAKIET

NR

9

15,00 zł

piętnaście złotych

PAKIET

NR

10

75,00 zł

siedemdziesiąt pięć złotych

PAKIET

NR

11

250,00 zł

dwieście pięćdziesiąt złotych

PAKIET

NR

12

490,00 zł

czterysta dziewięćdziesiąt złotych

PAKIET

NR

13

280,00 zł

dwieście osiemdziesiąt złotych

PAKIET

NR

14

2 820,00 zł

dwa tysiące osiemset dwadzieścia złotych

PAKIET

NR

15

125,00 zł

sto dwadzieścia pięć złotych

PAKIET

NR

16

14,00 zł

czternaście złotych

PAKIET

NR

17

1 240,00 zł

tysiąc dwieście czterdzieści złotych

PAKIET

NR

18

560,00 zł

pięćset sześćdziesiąt złotych

PAKIET

NR

19

1 415,00 zł

tysiąc czterysta piętnaście złotych

PAKIET

NR

20

330,00 zł

trzysta trzydzieści złotych

PAKIET

NR

21

370,00 zł

trzysta siedemdziesiąt złotych

PAKIET

NR

22

155,00 zł

sto pięćdziesiąt pięć złotych

PAKIET

NR

23

5 840,00 zł

pięć tysięcy osiemset czterdzieści złotych


2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6 ustawy PZP).

UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w inny sposób niż w pieniądzu, wymaga się dołączenia do oferty oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium

3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.

4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego:

Nordea Bank Polska S.A.

43 1440 1101 0000 0000 0814 5121

6. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium pod rygorem odrzucenia oferty należy dołączyć do oferty jako załącznik

7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.

8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy PZP.

9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art.46 ust. 2 ustawy PZP.

10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.


Kryteria oceny ofert i ich znaczenie


Najniższa cena

cena oferty BRUTTO - 100 %


Miejsce i termin składania


  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 15-05-2013r. do godz. 11.00

Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej


27-03-2013r., od godz. 9.00, Nr 102404-2013-PL, nr ogłoszenia: 2013/S 061-102404