Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Nr 34/PN/2012

Z dnia: 11-12-2012r.

 

Nazwa (firma) i adres Zamawiającego

 

 

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30

Strona internetowa Zamawiającego: www.nzoztczew.pl

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 200.000 euro.

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy

 

Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

 

 

1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO  (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia )

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok. 17,  SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Budynek G.

 

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

 

 

Świadczenie usług Rentgenodiagnostyki i Mammografii na potrzeby Zamawiającego

                                                                                   

Kody CPV:

85.15.00.00-5 Usługi obrazowania medycznego

 

Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Wykonawca, który będzie wykonywał niniejsze zamówienie zobowiązany będzie, wynająć odpłatnie od Zamawiającego na podstawie oddzielnej umowy, która obowiązywać będzie w okresie tożsamym z umową na realizację niniejszego zamówienia, pomieszczenia oraz znajdujące się w nich urządzenia, sprzęt, niezbędne do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. Wykaz sprzętu, urządzeń, wyposażenia i pomieszczeń, ich metraż oraz stawki najmu zawarte są w załączniku nr 4 do SIWZ

 

 

Możliwość składania ofert wariantowych

 

 

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

 

Termin wykonania zamówienia

 

 

15 miesięcy od chwili obowiązywania umowy

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.

 

1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty dokument potwierdzający, iż posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie rentgenodiagnostyki

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty wykaz zgodny z załącznikiem nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje (minimum 1 usługi).

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

3. Dysponują potencjałem technicznym  niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty Oświadczenie Wykonawcy w sprawie wizji lokalnej, zgodne z załącznikiem nr 7 do SIWZ

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem umowy, 200.000 zł w odniesieniu do jednego zdarzenia i 400.000 zł co do wszystkich zdarzeń których skutki objęte są umową ubezpieczenia, wraz z dowodem opłacenia składki za ww. polisę ubezpieczeniową jeśli jej opłacenie nie wynika z treści samego dokumentu.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

 

Informacje na temat wadium

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

 

NAJNIŻSZA CENA

cena oferty BRUTTO - 100 %

 

Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

 

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 19-12-2012r. do godz. 11.00

 

         2.      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19-12-2012r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego j.w.

w pok. nr 17 - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, budynek G.

 

Termin związania ofertą

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert

 

 

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

 

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych

 

 

 

11-12-2012r. pod numerem: 501988- 2012