Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Nr 29/PN/2012

Z dnia: 21-11-2012r.

 

Nazwa (firma) i adres Zamawiającego

 

 

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30

Strona internetowa Zamawiającego - www.szpitaletczewskiesa.pl

 

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej

progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych

 

 

Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

 

 

1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO

                                                                             (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok. 17,  SZPITALE  TCZEWSKIE S.A, UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Budynek G.

 

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

 

 

Usługi z zakresu zabezpieczenia informatycznego dla Szpitali Tczewskich S.A., w Tczewie, tj.

zapewnienie ciągłej obsługi informatycznej, w godzinach pracy administracji. W pozostałym czasie dostępność na telefon w razie wystąpienia awarii i jej niezwłoczne usunięcie.

                                                                                   

Kody CPV:

50324100-3 Usługi w zakresie konserwacji systemu

 

50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

50312300-8 Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych

50320000-4 Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych

50323000-5 Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych

50324000-2 Usługi dodatkowe w zakresie komputerów osobistych

50324200-4 Zapobiegawcze usługi konserwacyjne

72315200-8 Usługi zarządzania siecią danych

72322000-8 Usługi zarządzania danymi

72514200-3 Usługi rozbudowy systemów komputerowych

72514300-4 Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych

72540000-2 Usługi modernizowania komputerów

72541000-9 Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego

72700000-7 Usługi w zakresie sieci komputerowej

72710000-0 Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

 

Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zwanych pakietami.

Do przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewidział 2 pakiety

 

 

 

Możliwość składania ofert wariantowych

 

 

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

 

Termin wykonania zamówienia

 

 

12 miesięcy od chwili obowiązywania umowy

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.

 

1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty dokument potwierdzający, iż prowadzi działalność przynajmniej w zakresie dotyczącym przedmiotowego zamówienia

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty wykaz zgodny z załącznikiem nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje (minimum 1 usługi).

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

3. Dysponują potencjałem technicznym  niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty Oświadczenie Wykonawcy w sprawie wizji lokalnej, zgodne z załącznikiem nr 7 do SIWZ

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, i które:

 

a) posiadają aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnej, stanowiącej tajemnicę służbową, oznaczone klauzulą „poufne”,

 

b) posiadają wykształcenie wyższe informatyczne o specjalności ściśle związanej z sieciami komputerowymi

 

c) posiadają kwalifikacje z zakresu administracji systemu Eskulap zdobyte w toku odbytych szkoleń / szkolenia, przeprowadzonych / ego przez firmę upoważnioną przez producenta systemu do przeprowadzania tego typu szkoleń

 

d) posiadają doświadczenie w pracy z zakresu odpowiadającego przedmiotowi niniejszego zamówienia

 

e) ukończyły kursu z administracji systemu „Linux”(dotyczy pakietu nr 2)

 

f) posiadają certyfikat zarządzania „Windows Server” (dotyczy pakietu nr 2)

 

g) posiadają certyfikat ze szkolenia lub warsztatów, z zakresu instalacji miedzianych i światłowodowych systemów okablowania strukturalnego (dotyczy pakietu nr 2)

 

wraz z informacjami na temat doświadczenia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z załączeniem stosownych dokumentów potwierdzających wymagania zawarte w pkt. 4 a, b, c, d, e, f, g, powyżej:

zgodny ze wzorem w załączniku nr 8 do SIWZ

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty Oświadczenie Wykonawcy w sprawie likwidacji / upadłości, zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Pzp), potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. VI.2 SIWZ

 

 

Informacje na temat wadium

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

 

NAJNIŻSZA CENA

cena oferty BRUTTO - 100 % (ryczałt)

 

Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

 

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA , UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 29-11-2012r. do godz. 11.00

 

         2.      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29-11-2012r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego j.w.

w pok. nr 17 - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, budynek G.

 

Termin związania ofertą

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert

 

 

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

 

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych

 

 

21-11-2012r. pod numerem 462500-2012