Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Nr 28/PN/2012

Z dnia: 20-11-2012r.

 

Nazwa (firma) i adres Zamawiającego

 

 

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30

Strona internetowa Zamawiającego - www.szpitaletczewskiesa.pl

 

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej

progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych

 

 

Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

 

 

1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO

                                                                             (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia )

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok. 17,  SZPITALE  TCZEWSKIE S.A, UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Budynek G.

 

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

 

 

Świadczenie kompleksowych usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia, ochrony technicznej z monitorowaniem sygnałów alarmowych, oraz patrolem interwencyjnym na obszarze będącym w zarządzie i użytkowaniu Szpitali Tczewskich S.A., z siedzibą przy ulicy 30 Stycznia 57/58, 83-110 Tczew, w zakresie:

1.        Szpital przy ul. 30 Stycznia 57/58, 83-110 Tczew;

2.        Oddział Wewnętrzny przy ul. Paderewskiego 11, 83-110 Tczew;

3.        Oddział Rehabilitacyjny ul. 1 Maja 2, 83-110 Tczew.

 

Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ

 

CPV: 79710000-4 _______________ (Usługi Ochroniarskie)

CPV: 79711000-1 ___(Usługi Nadzoru Przy Użyciu Alarmu)

 

 

Możliwość składania ofert wariantowych

 

 

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

 

Termin wykonania zamówienia

 

 

12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.

 

1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 nr 114 poz. 740 z późn. zm.).

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty wykaz zgodny z załącznikiem nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje (minimum 1 usługi).

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

3. Dysponują potencjałem technicznym  niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty:

 

a) oświadczenie o wyposażeniu planowanych do realizacji zamówienia pracowników ochrony w schludnie wyglądające jednolite umundurowanie, identyfikatory, w środki łączności bezprzewodowej, oraz niezbędny sprzęt i indywidualne wyposażenie (pałkę wielofunkcyjną, kajdanki, paralizator elektryczny, opatrunek osobisty, latarkę) zgodne z załącznikiem nr 7 do SIWZ

 

b) oświadczenie o prowadzeniu bieżących szkoleń pracowników ochrony w zakresie przepisów wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zm.), zgodne z załącznikiem nr 8 do SIWZ

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty:

 

a) wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadających licencję pracownika ochrony I lub II stopnia, z podaniem informacji na temat ich doświadczenia zawodowego,  a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawy do dysponowania tymi osobami, z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane licencje I lub II stopnia, zgodne z załącznikiem nr 9 do SIWZ

 

b) oświadczenie, o dysponowaniu Grupą Patrolowo Interwencyjną, która nie później niż 15 minut od wezwania, podejmie  działania, w celu wsparcia posterunków ochronnych, w przypadku ich zagrożenia, zgodne z załącznikiem nr 10 do SIWZ

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty:

 

a) aktualną i opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego aktualnego i opłaconego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200.000,00 zł. Ubezpieczenie winno obejmować zarówno odpowiedzialność cywilną deliktową – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tyt. czynu niedozwolonego, jak i kontraktową - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tyt. nienależytego wykonania usługi. Ubezpieczenie powinno pokrywać szkody osobowe i rzeczowe wraz z ich następstwami. Do polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia j.w., należy dołączyć potwierdzenie ich opłaty

 

b) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Pzp), potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. VI.2 SIWZ

 

 

Informacje na temat wadium

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

 

NAJNIŻSZA CENA

cena oferty BRUTTO - 100 % (ryczałt)

 

Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

 

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA , UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 30-11-2012r. do godz. 11.00

 

         2.      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30-11-2012r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego j.w.

w pok. nr 17 - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, budynek G.

 

Termin związania ofertą

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert

 

 

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

 

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych

 

 

20-11-2012r., pod numerem 460038-2012