Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

NR 26/PN/2012

 

Z dnia: 24-10-2012r.

 

 

Nazwa (firma) i adres Zamawiającego

 

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 200.000 euro.

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy

 

Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

 

 

1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO  (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia )

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.

 

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

 

Dostawa Sprzętu i Materiałów Jednorazowego użytku

na potrzeby Zamawiającego

 

Kod główny: CPV 33.00.00.00

(Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała)

 

Zamawiający do przedmiotowego zamówienia przewidział 16 pakietów

 

Pakiet nr 1 ________

CPV: 33.14.12.00-2 (Cewniki)

Cewniki, zgłębniki i dreny jednorazowego użytku

 

Pakiet nr 2 ________

CPV: 33.14.16.40-8 (Dreny)

Dreny do zestawów

 

Pakiet nr 3 ________

 CPV: 33.14.16.15-4 (Pojemniki na mocz)

Pojemniki do zbiórki moczu i lewatywy, opaski dla noworodka, zaciskacze, przedłużacze do pomp infuzyjnych

 

Pakiet nr 4 ________

CPV: 33.14.14.11-4 (Skalpele i noże chirurgiczne)

Ostrza chirurgiczne jednorazowego użytku

 

Pakiet nr 5 ________

CPV: 31.71.11.40-6 (Elektrody)

Elektrody do EKG jednorazowego użytku i żele

 

Pakiet nr 6 ________

CPV: 33.19.80.00-4 (Szpitalne wyroby papierowe)

Papier do aparatury medycznej

 

Pakiet nr 7 ________

CPV: 33.77.00.00-8 (Artykuły higieniczne z papieru)

Rękawy i papier i włóknina do sterylizacji

 

Pakiet nr 8 ________

CPV: 34.92.84.80-6 (Pojemniki i kosze na odpady i śmieci)

Pojemniki na odpady medyczne jednorazowego użytku, kieliszki do leków jednorazowego użytku

 

Pakiet nr 9 ________

CPV: 24.45.50.00-8rodki odkażające)

Mydło i płyn do dezynfekcji rąk

 

 Pakiet nr 10 _______

CPV: 33.14.17.70-8 (Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty)

Szyny do stabilizacji kończyn

 

 Pakiet nr 11 _______

CPV: 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne)

Filtry oddechowe, maski do podawania tlenu, kraniki trójdrożne, korki, rurki jednorazowego użytku, zestaw do odsysania pola operacyjnego

 

 Pakiet nr 12 _______

CPV: 33.14.10.00-0 (Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne)

Odzież i obłożenia jednorazowego użytku

 

Pakiet nr 13 _______

CPV: 33.14.16.40-8 (Dreny)

Butelki do długotrwałego odsysania ran, dreny

 

Pakiet nr 14 _______

CPV: 33.15.72.00-7 (Zestawy tlenowe)

Obwody oddechowe

 

Pakiet nr 15 _______

CPV: 33.14.13.21-6 (Igły do znieczulania)

Igły do znieczulenia podpajęczynowego

 

Pakiet nr 16 _______

CPV: 33.17.13.00-2 (Zestawy do znieczuleń miejscowych)

Zestawy do znieczulenia, cewniki dwuświatłowe, introduktory

 

Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SIWZ, w tabelach dotyczących pakietów 1, 2, 3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16 a także w dodatkowych wymaganiach dotyczących każdego pakietu, które zostały zawarte w tymże załączniku nr 5 do SIWZ.

 

Możliwość składania ofert wariantowych

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

 

Termin wykonania zamówienia

 

 

17 miesięcy od dnia podpisania umowy

 

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.

 

1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ)  przedłoży wraz z ofertą dokumenty uprawniające do obrotu produktami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia na które Wykonawca składa ofertę lub oświadczenie, że w zakresie oferowanych produktów nie jest wymagane posiadanie powyższych dokumentów. 

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw do placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (minimum 1 dostawy),  zgodnie ze wzorem w załączniku nr 7 do SIWZ.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

3. Dysponują potencjałem technicznym  niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) dołączy do oferty: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

 

Informacja na temat wadium

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

 

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

 

Najniższa cena

cena oferty BRUTTO - 100 %

 

 

Miejsce i termin składania

 

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 05-11-2012r. do godz. 11.00

 

 

Termin związania ofertą

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert

 

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych

 

24-10-2012r., pod numerem: 415610 - 2012