Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

NR 19/PN/2012

 

Z dnia: 09-07-2012r.

 

 

Nazwa (firma) i adres Zamawiającego

 

NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

SZPITAL POWIATOWY W TCZEWIE

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 200.000 euro.

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy

 

Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

 

 

1. NA STRONIE INTERNETOWEJ SZPITALA (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 NZOZ TCZEW, UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.

 

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

 

Dostawa Leków, Jednorazowych Materiałów Szewnych oraz Materiałów Opatrunkowych

na potrzeby Zamawiającego

 

Nazewnictwo wg. Kodów CPV:

Kod główny: CPV 33.00.00.00

Produkty farmaceutyczne _____ CPV 33.60.00.00-6

Szwy chirurgiczne___________ CPV 33.14.11.21-4

Opatrunki _________________ CPV 33.14.11.10-4

 

 

Zamawiający do przedmiotowego zamówienia przewidział 9 pakietów

Pakiet nr 1 _______ CPV: 33.60.00.00-6

Pakiet nr 2 _______ CPV: 33.60.00.00-6

Pakiet nr 3 _______ CPV: 33.60.00.00-6

Pakiet nr 4________CPV 33.14.11.21-4

Pakiet nr 5 _______ CPV 33.14.11.21-4

Pakiet nr 6 _______ CPV 33.14.11.21-4

Pakiet nr 7 _______ CPV 33.14.11.10-4

Pakiet nr 8 _______ CPV 33.14.11.21-4

Pakiet nr 9 _______ CPV 33.14.11.21-4

 

Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SIWZ, w tabelach dotyczących pakietów 1, 2, 3,4,5,6,7,8,9, a także w dodatkowych wymaganiach dotyczących każdego pakietu, które zostały zawarte w tymże załączniku nr 5 do SIWZ.

Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewidział 9 pakietów

Możliwość składania ofert wariantowych

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

 

Termin wykonania zamówienia

 

 

12 miesięcy od dnia podpisania umowy

 

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.

 

1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ)  przedłoży wraz z ofertą dokumenty uprawniające do obrotu produktami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia na które Wykonawca składa ofertę lub oświadczenie, że w zakresie oferowanych produktów nie jest wymagane posiadanie powyższych dokumentów. 

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw do placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (minimum 1 dostawy),  zgodnie ze wzorem w załączniku nr 7 do SIWZ.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

3. Dysponują potencjałem technicznym  niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) dołączy do oferty: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

 

Informacja na temat wadium

 

 

ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

1.  Ustala się wysokość wadium dla całego zamówienia w wysokości 22.600,00 pln

2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości zależnej od pakietu (lub pakietów) na który (na które) składana jest oferta, w wysokości dla:

Pakietu nr 1 _______2.900,00 PLN (dwa tysiące dziewięćset)

Pakietu nr 2 _______3.000,00 PLN (trzy tysiące)

Pakietu nr 3 _______1.700,00 PLN (jeden tysiąc siedemset)

Pakietu nr 4 _________ 80,00 PLN (osiemdziesiąt)

Pakietu nr 5 _______1.500,00 PLN (jeden tysiąc pięćset)

Pakietu nr 6 ________ 400,00 PLN (czterysta)

Pakietu nr 7 _______9.000,00 PLN (dziewięć tysięcy)

Pakietu nr 8 _________ 20,00 PLN (dwadzieścia)

Pakietu nr 9 _______4.000,00 PLN (cztery tysiące)

 

2.    Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych,

         gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  -

        -  kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6 ustawy PZP).

3.  Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

4.  Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

5.  Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy

           Zamawiającego:

Nordea Bank Polska S.A.

43 1440 1101 0000 0000 0814 5121

6.  Kopię potwierdzenia wniesienia wadium (na oferowany pakiet bądź sumę pakietów) pod rygorem odrzucenia oferty należy dołączyć do oferty jako załącznik

7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.

8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy PZP.

9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art.46 ust. 2 ustawy PZP.

10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

 

13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

 

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

 

Najniższa cena

cena oferty BRUTTO - 100 %

 

 

Miejsce i termin składania

 

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ. SZPITAL POWIATOWY W TCZEWIE

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 20-08-2012r. do godz. 11.00

 

Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich

 

07-07-2012r.