Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  

1

Zamawiający:

 

Tczewskie Centrum Zdrowia Sp.  z o.o.

2

Adres:

ul. 30 Stycznia 58,  83-110 Tczew

3

Tryb zamówienia:

PRZETARG NIEOGRANICZONY

4

Numer nadany przez Zamawiającego:

29/PN/2010

5

Sposób uzyskania SIWZ:

Zamówienia Publiczne NZOZ TCZEW Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-110 Tczew, UL. 30 STYCZNIA 58, TEL 058/777 66 73 DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ NZOZ

6

Opis przedmiotu zamówienia:

Usługi z zakresu kierowania zespołem informatyków

TCZ Sp. z o.o.

7

 Kod CPV

1.      CPV 72000000-5

 

Możliwość składania ofert częściowych:

Nie

9

Możliwość składania ofert wariantowych:

NIE

10

Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie należy zrealizować sukcesywnie przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

11

Opis warunków udziału w postępowaniu: 

VI.                Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny ich spełnienia.

 

1.        Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że posiada niezbędne uprawnienia do prowadzenia działalności oraz Wykonawcy dołączą dokument potwierdzający, iż prowadzą działalność gospodarczą w zakresie prowadzonego zamówienia.

 

 

2.        Wiedza i doświadczenie

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. 

 

3.        Potencjał techniczny

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że Dysponują potencjałem technicznym do wykonania  zamówienia. Zamawiający nie wymaga innych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.

 

4.        Osoby zdolne do wykonania zamówienia

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia.

 

5.        Sytuacja ekonomiczna i finansowa

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje zamówienia.

 

VII.              Wykaz oświadczeń i dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

1)       W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w zał. nr 3 SIWZ.

 

2)       W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do  wykluczenia określone w zał. nr 4 SIWZ,

 

·           aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,

 

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonych w pkt. IX.2.

 

3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:

 

3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

·         nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

 

4)   W stosunku do spółki cywilnej:

Zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika.

 

5)   W przypadku złożenia do oferty pełnomocnictwa zgodnie z pkt. XIII.7 SIWZ, wykonawcy są zobowiązani dołączyć je w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

 

6) Oferta uczestników konsorcjum musi:

      zawierać wskazanie pełnomocnika do reprezentowania członków konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga! treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226, poz. 1817/.

 

VIII.           Informacja o pozostałych dokumentach jakie Wykonawca musi złożyć w niniejszym postępowaniu.

 

1. Formularz ofertowy (wzór zał. 1 do siwz),

2. Formularz cenowy (wzór zał. 2 do siwz),

3.Uzupełniony i podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnianie wymagań technicznych określonych w (wzór zał. 5 do siwz), wraz z wymaganymi w tym załączniku dokumentami.

4. Podpisany wzór umowy (zał. nr 6 do siwz),

5.Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie szpitala wraz z konsultacją z Kierownikiem Działu Informatyki (wzór zał. nr 7 do SIWZ)- załącznik dodatkowy

6.Umowa konsorcjum dostarczona po wyborze najkorzystniejszej oferty (o ile dotyczy).

 

UWAGA:

Jako dodatkowy dokument należy dołączyć:

 

 

- Kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego posiadanie wykształcenia wyższego informatyczne o specjalności ściśle związanej z sieciami komputerowymi.

- Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie szpitala wraz z konsultacją z Zastępcą Dyrektora ds. Administracyjno-Organizacyjnym (wzór zał. nr 7 do SIWZ)- załącznik dodatkowy.

 

 

 

12

Wzór umowy

Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, terminy, kary umowne oraz inne istotne postanowienia umowy, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą, są określone we wzorze umowy - zał. nr 6 do siwz., który do momentu podpisania z wybranym Wykonawcą może ulec zmianie stosownie do potrzeb, o czym wszystkie strony umowy zostaną poinformowane.

 

UWAGA:

 

1.         Niedopuszcza się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na

   podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,  chyba że  konieczność zmiany umowy   wystąpi w wyniku następujących zdarzeń:

a)     wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,

 

12

Wadium:

NIE WYMAGA

13

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena brutto: 100%

14

Miejsce i termin składania ofert:

16.11.2010 r. do godz. 8:00, Sekretariat NZOZ

15

Miejsce i termin otwarcia ofert:

16.11.2010 r. o godz. 8:15, Dział Zam. Publicznych

15

Termin związania ofertą:

30 dni

16

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu OPWE

09.11.2010.