Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  

1

Zamawiający:

Tczewskie Centrum Zdrowia Sp.  z o.o.

2

Adres:

ul. 30 Stycznia 58,  83-110 Tczew

3

Tryb zamówienia:

PRZETARG NIEOGRANICZONY

4

Numer nadany przez Zamawiającego:

19/PN/2010

5

Sposób uzyskania SIWZ:

Zamówienia Publiczne NZOZ TCZEW Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-110 Tczew, UL. 30 STYCZNIA 58, TEL 058/777 66 73 DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ NZOZ

6

Opis przedmiotu zamówienia:

Usługi z zakresu zabezpieczenia medycznego na Oddziale Chirurgii oraz Izbie Przyjęć Chirurgicznej

7

 Kod CPV

1.      CPV 85100000-0

Możliwość składania ofert częściowych:

TAK

9

Możliwość składania ofert wariantowych:

NIE

10

Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji zamówienia określony jest do dnia podpisani umowy do dnia 31.03.2011r.

11

Opis warunków udziału w postępowaniu: 

      VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny ich spełnienia.

1.        Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że posiada niezbędne uprawnienia do prowadzenia działalności oraz Wykonawcy dołączą dokument potwierdzający, iż prowadzą działalność gospodarczą w zakresie prowadzonego zamówienia.

2.        Wiedza i doświadczenie

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. 

3.        Potencjał techniczny

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że Dysponują potencjałem technicznym do wykonania  zamówienia. Zamawiający nie wymaga innych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.

4.        Osoby zdolne do wykonania zamówienia

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia.

5.        Sytuacja ekonomiczna i finansowa

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje zamówienia oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 100.000,00 €. Ubezpieczenie winno obejmować zarówno Odpowiedzialność Cywilną deliktową – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tyt. czynu niedozwolonego, jak i kontraktową - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tyt. nienależytego wykonania usługi. Ubezpieczenie powinno pokrywać szkody osobowe i rzeczowe wraz z ich następstwami. Jeżeli wystawione są dwie oddzielne polisy, jedna obejmująca OC deliktową a druga - kontraktową, to w każdej z tych polis suma gwarancyjna powinna wynosić min 100.000,00 €.

<!--[VII.             Wykaz oświadczeń i dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1)       W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w zał. nr 3 SIWZ.

2)       W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do  wykluczenia określone w zał. nr 4 SIWZ,

·           aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonych w pkt. IX.2.

3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:

3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

·         nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

4)   W stosunku do spółki cywilnej:

Zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika.

5)   W przypadku złożenia do oferty pełnomocnictwa zgodnie z pkt. XIII.7 SIWZ, wykonawcy są zobowiązani dołączyć je w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

6) Oferta uczestników konsorcjum musi:

      zawierać wskazanie pełnomocnika do reprezentowania członków konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga! treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226, poz. 1817/.

<!--[VIII.           Informacja o pozostałych dokumentach jakie Wykonawca musi złożyć w niniejszym postępowaniu.

1. Formularz ofertowy (wzór zał. 1 do siwz),

2. Formularz cenowy (wzór zał. 2 do siwz),

3. Uzupełniony i podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnianie wymagań technicznych określonych w (wzór zał. 5 do siwz), wraz z wymaganymi w tym załączniku dokumentami.

4. Podpisany wzór umowy (zał. nr 6 do siwz),

5. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na oddziale chirurgii oraz izbie przyjęć chirurgicznej wraz z konsultacją z Ordynatorem Oddziału Chirurgii (wzór zał. nr 7 do SIWZ)- załącznik dodatkowy,

6.Umowa konsorcjum dostarczona po wyborze najkorzystniejszej oferty (o ile dotyczy).

UWAGA:

Jako dodatkowy dokument należy dołączyć:

            Odpis z rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Indywidualnych Praktyk Lekarskich.

            Aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej – w przypadku Wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej.

            Dyplom ukończenia uczelni medycznej.

            Kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem prawa wykonywania zawodu wykonujących usługi zdrowotne.

            Dokumenty stwierdzające uzyskanie specjalizację II° w dziedzinie chirurgii ogólnej.

            Zaświadczenie o nadaniu nr REGON

            Zaświadczenie o nadaniu nr NIP

            Aktualne za świadczenie lekarskie wystawione przez lekarza profilaktyka

12

Wzór umowy

<!--[IX.                Wzór umowy.

Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, terminy, kary umowne oraz inne istotne postanowienia umowy, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą, są określone we wzorze umowy - zał. nr 6 do siwz., który do momentu podpisania z wybranym Wykonawcą może ulec zmianie stosownie do potrzeb, o czym wszystkie strony umowy zostaną poinformowane.

UWAGA:

1.        Dopuszcza się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na

   podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,  chyba że  konieczność zmiany umowy   wystąpi w wyniku następujących zdarzeń:

a)     wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,

12

Wadium:

Nie wymaga

13

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

PIERWSZY SKŁADNIK WYNAGRODZENIA – 50% (50 punktów) – SW1

Przy ocenie ofert bierze się stosunek zgłoszonej ceny najniższej do ceny zaoferowanej przez danego wykonawcę.

Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 50 punktów inni odpowiednio mniej stosownie do wzoru:

                                                                   Cena najniższa  X  50

                  Wartość punktowa =               Cena danego wykonawcy

DRUGI SKŁADNIK WYNAGRODZENIA – 50% (50 punktów) – SW2

Przy ocenie ofert bierze się stosunek najwyższej ilości punktów do ilości zaoferowanej przez danego wykonawcę.

Wykonawca, który otrzyma najwyższą ilość punktów otrzyma 50 punktów inni odpowiednio mniej stosownie do wzoru:

                                                                   Najwyższa ilość punktów  X  50

                  Wartość punktowa =             Ilość danego wykonawcy

Wykonawca, który uzyska maksymalną ilość punktów według tego kryterium, uzyska do ogólnej oceny oferty 50 pkt., a inni proporcjonalnie mniej.

SUMA - S

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwięcej punktów ogółem po zsumowaniu punktów uzyskanych po ocenie wg obu kryteriów – S (suma punktów).

S=SW1+SW2

2.        Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:

- odpowiada wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych,

- odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SIWZ,

- uzyska najwyższą wartość łącznej oceny punktowej.

3.        Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie tego kryterium, a oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów czyli 100.

4.        Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

5.        W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

6.        Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

7.        Oferta zostanie odrzucona w przypadkach określonych w art. 89 Pzp.

14

Miejsce i termin składania ofert:

30.07.2010 r. do godz. 11:00, Sekretariat NZOZ

15

Miejsce i termin otwarcia ofert:

30.07.2010 r. o godz. 11:15, Dział Zam. Publicznych

15

Termin związania ofertą:

30 dni

16

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu OPWE

23.07.2010.