Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  

1

Zamawiający:

 Tczewskie Centrum Zdrowia Sp.  z o.o.

2

Adres:

ul. 30 Stycznia 58,  83-110 Tczew

3

Tryb zamówienia:

PRZETARG NIEOGRANICZONY

4

Numer nadany przez Zamawiającego:

4/PN/2010

5

Sposób uzyskania SIWZ:

Zamówienia Publiczne NZOZ TCZEW Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-110 Tczew,
UL. 30 STYCZNIA 58, TEL 058/777 66 73
DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ NZOZ

6

Opis przedmiotu zamówienia:

„Wymiana dźwigu szpitalnego na Oddziale Chirurgii”

7

 Kod CPV

1.       CPV 45313100-5

Możliwość składania ofert częściowych:

NIE

9

Możliwość składania ofert wariantowych:

NIE

10

Termin wykonania zamówienia:

31 maja 2010

11

Opis warunków udziału w postępowaniu: 

7.             Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

7.1.          O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

7.1.1.       Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie dostawy preparatów dezynfekcyjnych, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

7.1.2.       Posiadają wiedzę i doświadczenie;

7.1.3.       Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

7.1.4.       Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

7.2.          Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.

7.3.          Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu:

7.3.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.2 i 7.1.3. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący doświadczeniem rozumianym jako zrealizowanie, co najmniej jedno zamówienia o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia, za które przyjmuje się zamówienia o następujących parametrach:

- wymianę/montaż co najmniej 1 (jednego) dźwigu  w obiekcie szpitalnym przystosowanego do przewożenia lóżek.

                 Na potwierdzenie powyższych warunków wykonawca przedstawi:

A)     Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie 5 lat robót budowlanych, a jeżeli przedmiot działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości(o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż cena oferty składanej do niniejszego postępowania), daty wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty  te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

B)      Wykaz kadry kierowniczej wraz z kserokopiami niezbędnych uprawnień i kwalifikacji ( Kierownik budowy – uprawnienia w specjalności obejmującej przedmiot zamówienia i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem, odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.Nr 89, poz.414 z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 i § 5 ust.6 Rozporządzenia MGPiB z dnia 30 grudnia 1994r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, (Dz.U.Nr 8 z 1995r., poz.38 z późn. zm.), Kadra kierownicza musi być wpisana na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz.U. Nr 5 z 2001r., poz. 42 z późn. zm.).

             Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.1

7.3.2.      W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.4. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.3.

7.3.3.      W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.1. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.3.

  7.3.4.     W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.2. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o których mowa w punkcie 8.1.4.

8.             Oświadczenia i dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 7.

8.1.          W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

8.1.1.           Warunki  określone w punkcie 7.3.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, określone w rozdziale 2 SIWZ, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia.

8.1.2.           Warunki określone w punkcie 7.3.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie określone w rozdziale 2 SIWZ potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.

8.1.3.           Warunki określone w punkcie 7.3.3 i 7.3.2. SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć.

A)     aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt 2 pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych, z uwagi na brak określonego dokumentu, dyspozycję wypełnia wyżej wskazane oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia;

B)      aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

C)      aktualnego zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

D)      opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na jedno i wszystkie zdarzenia z tytułu OC deliktowej dla szkód wyrządzonych osobom trzecim,

E)       Oświadczenia o :

                  - okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót,

                  - okresie gwarancji i jakości na wykonane roboty,

                  - bieżącym utrzymaniu porządku na terenie budowy (uwzględniając wykonywanie                      robót w czasie godzin pracy szpitala),

     - terminie wykonania zamówienia, 

     - wykonaniu robót montażowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie  informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i  ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126).

- o odbyciu wizji lokalnej szybu dźwigowego – możliwość wglądu do ksiązki rewizji dźwigu w siedzibie Zamawiającego.

F)   Podpisany Kosztorys Szczegółowy

8.1.4.           Warunki  określone w punkcie 7.3.4 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, określone w rozdziale 2 SIWZ, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.

UWAGA !

 - Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 7.1.2. oraz 7.1.3. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, Zamawiający żąda wykazania, za pomocą dokumentów, o których mowa w punkcie 8.1.3. SIWZ, iż nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pzp, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.

- Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 7.1.4. SIWZ, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, Zamawiający żąda przedłożenia informacji, o której mowa w punkcie 8.1.2 SIWZ dotyczącej tych podmiotów.

Wykonawca w sytuacji, o której mowa w tiret 1 i 2, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

8.2.          W stosunku do spółki cywilnej, Zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika.

8.3.          W przypadku złożenia do oferty pełnomocnictwa zgodnie z punktem 9.4. SIWZ, wykonawcy są zobowiązani dołączyć je w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

8.4.          Oferta uczestników konsorcjum musi zawierać wskazanie pełnomocnika do reprezentowania członków konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga! treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226, poz. 1817/.

12

Wadium:

5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złoty 00/100)

13

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena brutto: 100%

14

Miejsce i termin składania ofert:

02.03.2010 r. do godz. 11:00, Sekretariat NZOZ

15

Miejsce i termin otwarcia ofert:

02.03.2010 r. o godz. 11:15, Dział Zam. Publicznych

15

Termin związania ofertą:

30 dni

16

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu OPWE

16.02.2010r