Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  




OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

NR 02/PN/2016

Z dnia: 16-03-2016r.


Nazwa (firma) i adres Zamawiającego


SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30


Tryb udzielenia zamówienia


PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości szacunkowej zamówienia powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych

(tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy


Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)



1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)

Adres strony www.nzoztczew.pl

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.



Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych



DOSTAWA SPRZĘTU I ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU, NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO



Kod główny: CPV 33.00.00.00-0

(Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała)


Zamawiający dopuszcza podzielenie zamówienia na części zwane „Pakietami”.

Do przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewidział 42 pakiety przedstawione poniżej:



Pakiet nr 1. Przyrządy do przetoczeń płynów –

CPV 33194000-6


Pakiet nr 2. Strzykawki –

CPV 33141310- 6


Pakiet nr 3. Igły –

CPV 33141320-9


Pakiet nr 4. Kaniule dotętnicze i pediatryczne –

CPV 33141220-8


Pakiet nr 5. Kaniule do żył obwodowych –

CPV 33141220-8


Pakiet nr 6. Cewniki jednorazowego użytku –

CPV 33141200-2


Pakiet nr 7. Drobny sprzęt medyczny –

CPV 33190000-8


Pakiet nr 8. Cewniki, zgłębniki i dreny jednorazowego użytku –

CPV 33141200-2


Pakiet nr 9. Pojemniki do zbiórki moczu, opaski, zaciskacze, przedłużacze –

CPV 33141600-6


Pakiet nr 10. Elektrody do EKG jednorazowego użytku, żele, papier do aparatury –

CPV 33190000-8


Pakiet nr 11. Filtry, maski, rurki jednorazowego użytku –

CPV 33171000-9


Pakiet nr 12. Obwód oddechowy noworodka, zestawy do terapii oddechowej typu nCPAP i wentylacji nieinwazyjnej noworodków – kompatybilne z respiratorem BABYLOG –

CPV 33157200-7


Pakiet nr 13. Przyrządy do anestezji i resuscytacji –

CPV 33171000-9


Pakiet nr 14. Maski nadkrtaniowe –

CPV 33171210-4


Pakiet nr 15. Zestaw do przezskórnej gastrostomii endoskopowej –

CPV 33141641-5


Pakiet nr 16. Końcówki robocze kompatybilne z generatorem GE GEN11TV –

CPV 33168000-5


Pakiet nr 17. Zestaw cewników do hemodializy –

CPV 33141240-4


Pakiet nr 18. Wzierniki–

CPV 33141000-0


Pakiet nr 19. Akcesoria do endoskopii –

CPV 33168000-5


Pakiet nr 20. Akcesoria do endoskopii –

CPV 33168000-5


Pakiet nr 21. Testy urazowe –

CPV 33124131-2


Pakiet nr 22. Dreny i implanty do artroskopii –

CPV 33183100-7


Pakiet nr 23. Dreny i implanty do artroskopii –

CPV 33183100-7


Pakiet nr 24. Wkłady workowe jednorazowego użytku –

CPV 33141600-6


Pakiet nr 25. Koce jednorazowego użytku kompatybilny z urządzeniem ogrzewającym Mistral Air Plus –

CPV 33162200-8


Pakiet nr 26. Elektrody neutralne jednorazowe do koagulacji –

CPV 33168000-5


Pakiet nr 27. Obłożenia do zabiegów operacyjnych –

CPV 33141620-2


Pakiet nr 28. Odzież i obłożenia jednorazowego użytku –

CPV 33141620-2


Pakiet nr 29. Zestawy do zabezpieczenia noworodka –

CPV 33141620-2


Pakiet nr 30. Fartuchy chirurgiczne jednorazowe sterylne –

CPV 33199000-1


Pakiet nr 31. Zestawy do wkłucia –

CPV 33141620-2


Pakiet nr 32. Ostrza chirurgiczne jednorazowego użytku –

CPV 33141411-4


Pakiet nr 33. Materiały do sterylizacji –

CPV 33190000-8


Pakiet nr 34. Pojemniki na odpady medyczne jednorazowego użytku –

CPV 33140000-3


Pakiet nr 35. Mydło i płyn do dezynfekcji rąk –

CPV 33631600-8



Pakiet nr 36. Butelki do długotrwałego odsysania ran, dreny –

CPV 33141642-2


Pakiet nr 37. Obwody oddechowe –

CPV 33157200-7


Pakiet nr 38. Igły do znieczuleń –

CPV 33141321-6


Pakiet nr 39. Zestawy do znieczulenia, kaniulacji, introduktory –

CPV 33171300-2


Pakiet nr 40. Zestaw do pomiaru ciśnienia metodą inwazyjną –

CPV 33124130-5


Pakiet nr 41. Artykuły do infuzji –

CPV 33194120-3


Pakiet nr 42. Artykuły do zabiegów operacyjnych –

CPV 33140000-3



Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ, w tabelach dotyczących pakietów NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42



Możliwość składania ofert wariantowych



NIE PRZEWIDUJE SIĘ


Termin wykonania zamówienia

 

12 miesięcy od dnia zawarcia umowy


Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków



W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.


1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się zrealizowaniem minimum 1 dostawy do placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia na który Wykonawca składa swoją ofertę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, składając w tym celu wraz z ofertą wykaz, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimum 1 dostawa) do placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia na który Wykonawca składa swoją ofertę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których dostawy były wykonywane, oraz załączeniem dowodów (np. referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN, składając w tym celu wraz z ofertą informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”



Informacja na temat wadium



ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM


1. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 35.091,00 Złotych Polskich (PLN)

(słownie: trzydzieści pięć tysięcy dziewięćdziesiąt jeden złotych 00/100).


Z tym, że Wykonawca jest zobowiązany do wpłaty wadium jedynie w zakresie Pakietów, na które składa swoją

ofertę. Kwoty wadium dla poszczególnych pakietów przedstawiają się następująco:


PAKIET NR

1

1 473,00 zł

PAKIET NR

2

829,00 zł

PAKIET NR

3

577,00 zł

PAKIET NR

4

377,00 zł

PAKIET NR

5

436,00 zł

PAKIET NR

6

494,00 zł

PAKIET NR

7

461,00 zł

PAKIET NR

8

289,00 zł

PAKIET NR

9

331,00 zł

PAKIET NR

10

358,00 zł

PAKIET NR

11

2 745,00 zł

PAKIET NR

12

314,00 zł

PAKIET NR

13

1 614,00 zł

PAKIET NR

14

74,00 zł

PAKIET NR

15

259,00 zł

PAKIET NR

16

1 112,00 zł

PAKIET NR

17

464,00 zł

PAKIET NR

18

154,00 zł

PAKIET NR

19

1 710,00 zł

PAKIET NR

20

607,00 zł

PAKIET NR

21

88,00 zł

PAKIET NR

22

3 113,00 zł

PAKIET NR

23

5 005,00 zł

PAKIET NR

24

416,00 zł

PAKIET NR

25

247,00 zł

PAKIET NR

26

96,00 zł

PAKIET NR

27

2 375,00 zł

PAKIET NR

28

1 725,00 zł

PAKIET NR

29

518,00 zł

PAKIET NR

30

1 358,00 zł

PAKIET NR

31

341,00 zł

PAKIET NR

32

70,00 zł

PAKIET NR

33

1 112,00 zł

PAKIET NR

34

157,00 zł

PAKIET NR

35

1 008,00 zł

PAKIET NR

36

231,00 zł

PAKIET NR

37

796,00 zł

PAKIET NR

38

316,00 zł

PAKIET NR

39

426,00 zł

PAKIET NR

40

236,00 zł

PAKIET NR

41

420,00 zł

PAKIET NR

42

359,00 zł


2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6 ustawy PZP).


UWAGA 1: W przypadku wniesienia wadium w inny sposób niż w pieniądzu, wymaga się dołączenia do oferty oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W PRZYPADKU ZŁOŻENIA OFERTY PRZEZ KONSORCJUM DOKUMENT, O KTÓRYM MOWA POWYŻEJ MUSI ZAWIERAĆ INFORMACJĘ O WSYSTKICH PODMIOTACH TWORZĄCYCH KONSORCJUM


UWAGA 2: W przypadku wniesienia wadium w inny sposób niż w pieniądzu, Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia jakichkolwiek kosztów związanych z realizacją gwarancji / poręczenia lub innego dokumentu przewidzianego w ustawie PZP i niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy z treści dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, wynikał będzie obowiązek poniesienia jakiegokolwiek kosztu związanego z ich realizacją przez Zamawiającego, ten uzna taki dokument za wadliwy, nie spełniający wymagań Zamawiającego.


3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.

4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego:

PKO BP S.A.

43 1440 1101 0000 0000 0814 5121

6. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium pod rygorem odrzucenia oferty należy dołączyć do oferty jako załącznik

7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.

8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli takiego żądano), zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy PZP.

9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art.46 ust. 2 ustawy PZP.

10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.



Kryteria oceny ofert i ich znaczenie



Cena oferty (brutto) - 100 %



Miejsce i termin składania



Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 28-04-2016r. do godz. 11.00


Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

TAK. DO 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej


16-03-2016r., Nr 88454-2016-PL, nr ogłoszenia: 2016/S 053-088454