Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

NR 08/PN/2015

Z dnia: 28-04-2015r.


Nazwa (firma) i adres Zamawiającego


SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30


Tryb udzielenia zamówienia


PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości szacunkowej zamówienia powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych

(tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy


Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)



1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)

Adres strony www.nzoztczew.pl

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.



Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych


DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW SZEWNYCH, OPATRUNKÓW I TESTÓW DO STERYLIZACJI NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO

Kod główny: CPV 33.00.00.00-0

(Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała)


Zamawiający do przedmiotowego zamówienia przewidział 26 pakietów przedstawionych poniżej:


Pakiet nr 1 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 2 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 3 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 4 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 5 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 6 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 7 CPV 33141100-1 OPATRUNKI

Pakiet nr 8 CPV 33141100-1 OPATRUNKI

Pakiet nr 9 CPV 33694000-1 TESTY DO STERYLIZACJI

Pakiet nr 10 CPV 33141121-4 MATERIAŁY SZEWNE

Pakiet nr 11 CPV 33141121-4 MATERIAŁY SZEWNE

Pakiet nr 12 CPV 33141121-4 MATERIAŁY SZEWNE

Pakiet nr 13 CPV 33141121-4 MATERIAŁY SZEWNE

Pakiet nr 14 CPV 33141100-1 OPATRUNKI

Pakiet nr 15 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 16 CPV 33141100-1 OPATRUNKI

Pakiet nr 17 CPV 33141621-9 MATERIAŁY SZEWNE

Pakiet nr 18 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 19 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 20 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 21 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 22 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 23 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 24 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 25 CPV 33600000-6 LEKI

Pakiet nr 26 CPV 33600000-6 LEKI


Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ, w tabelach dotyczących pakietów NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26



Możliwość składania ofert wariantowych



NIE PRZEWIDUJE SIĘ


Termin wykonania zamówienia


12 miesięcy od dnia zawarcia umowy


Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków



W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.


1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się zrealizowaniem minimum 1 dostawy do placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia na który Wykonawca składa swoją ofertę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, składając w tym celu wraz z ofertą wykaz, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimum 1 dostawa) do placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia na który Wykonawca składa swoją ofertę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których dostawy były wykonywane, oraz załączeniem dowodów (np. referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN, składając w tym celu wraz z ofertą informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”



Informacja na temat wadium



ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM


1. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 60.504,00 Złotych Polskich (PLN)

(słownie: sześćdziesiąt tysięcy pięćset cztery złote 00/100).


z tym, że Wykonawca jest zobowiązany do wpłaty wadium jedynie w zakresie Pakietów, na które składa swoją ofertę. Kwoty wadium dla poszczególnych pakietów przedstawiają się następująco:


Pakiet nr 1.

2 984,00 zł

Pakiet nr 2.

113,00 zł

Pakiet nr 3.

5 770,00 zł

Pakiet nr 4.

10 967,00 zł

Pakiet nr 5.

117,00 zł

Pakiet nr 6.

16 443,00 zł

Pakiet nr 7.

16,00 zł

Pakiet nr 8.

46,00 zł

Pakiet nr 9.

373,00 zł

Pakiet nr 10.

1 593,00 zł

Pakiet nr 11.

208,00 zł

Pakiet nr 12.

2 987,00 zł

Pakiet nr 13.

126,00 zł

Pakiet nr 14.

326,00 zł

Pakiet nr 15.

2 000,00 zł

Pakiet nr 16.

1 354,00 zł

Pakiet nr 17.

308,00 zł

Pakiet nr 18.

5 621,00 zł

Pakiet nr 19.

200,00 zł

Pakiet nr 20.

1 543,00 zł

Pakiet nr 21.

2 749,00 zł

Pakiet nr 22.

415,00 zł

Pakiet nr 23.

218,00 zł

Pakiet nr 24.

126,00 zł

Pakiet nr 25.

107,00 zł

Pakiet nr 26.

3 794,00 zł


2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6 ustawy PZP).

UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w inny sposób niż w pieniądzu, wymaga się dołączenia do oferty oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium


3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.


4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.


5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego:

PKO BP S.A.

43 1440 1101 0000 0000 0814 5121

6. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium pod rygorem odrzucenia oferty należy dołączyć do oferty jako załącznik

7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.

8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli takiego żądano), zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy PZP.

9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art.46 ust. 2 ustawy PZP.

10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.



Kryteria oceny ofert i ich znaczenie



Cena oferty (brutto) - 100 %



Miejsce i termin składania


Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 09-06-2015r. do godz. 11.00

Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

TAK. DO 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej


28-04-2015r., od godz. 09:00, Nr 145397-2015-PL, nr ogłoszenia: 2015/S 082-145397