2013-04-16 Ogłoszenie postępowania - Roboty budowlane polegające na przebudowie szybu windowego wraz z modernizacją windy w budynku Szpitala, znajdującego się w Gniewie - 09/PN/2013
Dodane przez jsikora dnia 16.04.2013 12:23


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

NR 09/PN/2013

Z dnia: 16-04-2013r.


Nazwa (firma) i adres Zamawiającego


SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30


Tryb udzielenia zamówienia


PRZETARG NIEOGRANICZONY

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej

progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych


Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)



1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO <Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia>

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.


<DOKUMENTACJA TECHNICZNA>


Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych


Roboty budowlane polegające na przebudowie szybu windowego wraz z modernizacją windy w budynku Szpitala, znajdującego się w Gniewie, przy ulicy 7 Marca 10

W ramach programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) pn. „Program wyrównywania różnic między regionami II”, projektu polegającego na „Modernizacji dźwigu szpitalnego w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Gniewie, przy ul. 7 Marca 10”


Nazewnictwo wg Kodów CPV:


Przedmiot główny

45.00.00.00-7 Roboty budowlane


45100000-8 - ROBOTY ZABEZPIECZAJĄCE

45262690-4 - ROBOTY WYBURZENIOWE, BETONIARSKIE, TYNKARSKIE ORAZ OGÓLNOBUDOWLANE

45300000-0 - ROBOTY INSTALACYJNE

45400000-1 - ROBOTY MALARSKIE I WYKOŃCZENIOWE

45111220-6 - ROBOTY PORZĄDKOWE

42416130-5 - DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEGO DŹWIGU, MONTAŻ DŹWIGU WINDOWEGO


Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ



Możliwość składania ofert wariantowych



NIE PRZEWIDUJE SIĘ


Termin wykonania zamówienia

 

Do 16-09-2013r.


Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków



W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.


1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz robót budowlanych w zakresie związanym z wykonaniem niniejszego zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wg wzoru z załącznika nr 6 do SIWZ.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, wg wzoru z załącznika nr 7 do SIWZ.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem niniejszego postępowania, które to osoby posiadają udokumentowane uprawnienia do kierowania:

a) robotami budowlanymi

b) robotami budowlanymi w zakresie montażu dźwigów

ponadto:

c) są członkami Izby Inżynierów Budownictwa

d) posiadają aktualne ubezpieczenie OC

e) posiadają aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia BHP

i załączy do tego wykazu dokumenty potwierdzające uprawnienia, członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa, posiadanie aktualnego ubezpieczenia OC oraz ukończenie szkolenia BHP, o których mowa powyżej w ppkt a,b,c,d,e).

Dodatkowo wykaz musi zawierać informację na temat doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru z załącznika nr 8 do SIWZ.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty:

a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


b) aktualną i opłaconą (dołączyć dowód wpłaty w przypadku gdy opłacenie polisy nie wynika z jej treści) polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa) prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż wartość umowy, która to wartość jest tożsama z wartością oferty złożonej przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku braku polisy należy do oferty dołączyć inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z warunkami podanymi powyżej w niniejszym podpunkcie.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


Informacja na temat wadium



ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 5.000,00 Złotych Polskich (PLN)

(słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).


2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych,

gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -

- kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6 ustawy PZP).

UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w inny sposób niż w pieniądzu, wymaga się dołączenia do oferty oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium

3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.

4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy

Zamawiającego:

Nordea Bank Polska S.A.

43 1440 1101 0000 0000 0814 5121

6. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium pod rygorem odrzucenia oferty należy dołączyć do oferty jako załącznik

7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.

8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy PZP.

9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art.46 ust. 2 ustawy PZP.

10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.


Kryteria oceny ofert i ich znaczenie


Najniższa cena

cena oferty (brutto) - 100 % (RYCZAŁT)


Miejsce i termin składania


  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 06-05-2013r. do godz. 11.00


Termin związania ofertą


Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert

 

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych


16-04-2013r., pod numerem: 149008-2013