OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM Nr 27/PN/2012 | |
Z dnia: 02-11-2012r. | |
Nazwa (firma) i adres Zamawiającego
|
SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30 www.szpitaletczewskiesa.pl
|
Tryb udzielenia zamówienia
|
PRZETARG NIEOGRANICZONY Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych
|
Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
|
1. NA STRONIE INTERNETOWEJ SZPITALA (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia ) 2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok. 17, SZPITALE TCZEWSKIE S.A, UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Budynek G.
|
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
|
Roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku Szpitala oraz remoncie pomieszczeń kotłowni budynku Szpitala, znajdującego się w Tczewie, przy ulicy 1-go Maja 2
Nazewnictwo wg Kodów CPV:
Przedmiot główny 45.00.00.00-7 Roboty budowlane
45.20.00.00-9 roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodne 45.26.25.00-6 roboty murarskie i murowe 45.45.30.00-7 roboty remontowe i renowacyjne 45.44.30.00-4 roboty elewacyjne 45.11.11.00-9 roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 44.11.24.10-5 konstrukcje dachowe 44.00.00.00-0 konstrukcje i materiały budowlane 45.32.00.00-6 roboty izolacyjne 45.31.00.00-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.42.00.00-7 roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.41.00.00-4 tynkowanie 45.43.00.00-0 pokrywanie podłog i ścian 45.32.10.00-3 izolacja cieplna 45.43.10.00-7 kładzenie płytek 45.11.00.00-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych 45.33.11.00-7 instalowanie centralnego ogrzewania 44.11.33.30-7 okładziny 45.42.11.52-4 instalowanie ścianek działowych 45.33.12.00-8 instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.26.13.20-3 kładzenie rynien 45.26.14.10-1 izolowanie dachu 45.33.20.00-3 roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.21.00.00-2 roboty budowlane w zakresie budynkow 45.44.21.00-8 roboty malarskie 45.43.21.00-5 kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.21.00-2 stolarka drewniana 45.43.21.20-1 instalowanie nawierzchni podłogowych 44.21.23.10-5 rusztowania 39.51.22.00-6 pokrycia 45.22.35.00-1 konstrukcje z betonu zbrojonego 45.22.38.00-4 montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.26.23.21-7 wyrównywanie podłóg 45.23.31.40-2 roboty drogowe 45.23.32.50-6 roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem drog
Zamawiający do przedmiotowego zamówienia przewidział 2 zadania zwane „Pakietami”
Pakiet nr 1 – Rozbudowa budynku Szpitala, znajdującego się w Tczewie, przy ulicy 1-go Maja 2 Podstawowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia dotyczącego Pakietu nr 1 to: - Roboty rozbiórkowe - Roboty ziemne - Roboty betonowe i żelbetowe - Roboty związane ze stawianiem konstrukcji stalowych - Roboty związane z pokryciem dachowym i obróbkami blacharskimi - Roboty związane z wykonaniem izolacji przeciwwodnej podziemnych części budynku - Roboty związane z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej - Roboty związane z wykonaniem izolacji termicznych - Roboty murarskie - Roboty związane ze stawianiem ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych - Roboty związane z wykonaniem sufitów podwieszanych - Roboty stolarskie i ślusarka budowlana - Roboty związane z kładzeniem tynków i okładzin ściennych wewnętrznych - Roboty związane z kładzeniem posadzek i podłóg - Roboty malarskie wewnętrzne - Roboty elewacyjne - Rusztowania zewnętrzne - Roboty drogowe - Roboty związane z terenami zielonymi i małą architekturą
Pakiet nr 2 – Remont pomieszczeń kotłowni w budynku Szpitala, znajdującego się w Tczewie, przy ulicy 1-go Maja 2 Podstawowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia dotyczącego Pakietu nr 2 to:
· rozbiórka ścian działowych oraz wykucie otworów w ścianach nośnych pomieszczeń przyległych do kotłowni, · rozbiórka schodów wejściowych zewnętrznych, · odkrycie ścian fundamentowych pomieszczenia kotłowni i wymiennika, · wykonanie ścian dodatkowych · zasypanie wykopów · demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, · demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, · odbicie tynków wewnętrznych ścian i stropów, · wykonanie nadproży w ścianach nośnych, · wywiezienie gruzu, · uzupełnienie ścian, podmurowanie istniejących otworów, · wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzek, · wykonanie fundamentu pod kocioł, · usunięcie istniejących warstw wykończeniowych posadzek · wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych pom. kotłowni i wymmienika · wykonanie wylewek wyrównawczych, · montaż stolarki okiennej i drzwiowej, · wykonanie tynków wewnętrznych, · układanie posadzek z płytek gresowych · układanie posadzek z wykładziny PCV · roboty malarskie
Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SIWZ
|
Możliwość składania ofert wariantowych
|
NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Termin wykonania zamówienia
|
4 miesiące od dnia podpisania umowy. |
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
| W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) złoży wraz z ofertą oświadczenie lub inny dokument potwierdzający, że prowadzi działalność co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia (dla zakresu z Pakietu lub Pakietów na które składa ofertę). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz robót budowlanych w zakresie (dla zakresu z Pakietu lub Pakietów na które składa ofertę) niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (minimum 1 robota budowlana) wg załącznika nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) dołączy do oferty wykaz urządzeń technicznych, którymi się posłuży w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, wg załącznika nr 8 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz osób, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami, będącymi przedmiotem niniejszego postępowania, które to osoby posiadają udokumentowane uprawnienia do kierowania: a) robotami budowlanymi, elektrycznymi, instalacji SAP oraz sanitarnymi – dotyczy Pakietu nr 1 b) robotami budowlanymi i elektrycznymi – dotyczy Pakietu nr 2 ponadto: c) są członkami Izby Inżynierów Budownictwa d) posiadają aktualne ubezpieczenie OC e) posiadają aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia BHP i załączy do tego wykazu dokumenty potwierdzające uprawnienia, członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa, posiadanie aktualnego ubezpieczenia OC oraz ukończenie szkolenia BHP, o których mowa powyżej w ppkt a,b,c,d,e). Dodatkowo wykaz musi zawierać informację na temat doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg załącznika nr 9 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 3 do SIWZ) dołączy do oferty: a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) aktualną i opłaconą (dołączyć dowód wpłaty w przypadku gdy opłacenie polisy nie wynika z jej treści) polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa) na kwotę nie niższą niż wartość umowy, która to wartość jest tożsama z wartością oferty złożonej przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku braku polisy należy do oferty dołączyć inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z warunkami podanymi powyżej w niniejszym podpunkcie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
|
Informacje na temat wadium
|
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM 1. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 17.500 Złotych Polskich (PLN) (słownie: siedemnaście tysięcy pięćset złotych 00/100).
z tym, że: Dla Pakietu nr 1 wysokość wadium wynosi 16.000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100)
Dla Pakietu nr 2 wysokość wadium wynosi 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6 ustawy PZP). UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w inny sposób niż w pieniądzu, wymaga się dołączenia do oferty oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium 3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Nordea Bank Polska S.A. 43 1440 1101 0000 0000 0814 5121 6. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium pod rygorem odrzucenia oferty należy dołączyć do oferty jako załącznik 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy PZP. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art.46 ust. 2 ustawy PZP. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. |
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
| NAJNIŻSZA CENA cena oferty BRUTTO - 100 % (ryczałt) |
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
| 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj: SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 26-11-2012r. do godz. 11.00
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26-11-2012r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego j.w. w pok. nr 17 - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, budynek G. |
Termin związania ofertą |
Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert
|
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
|
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE |
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów |
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE |
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna |
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE |
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień |
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE |
Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych
|
02-11-2012r., pod numerem: 430658-2012 |