OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
Szpitali Tczewskich S.A
ul. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW, zwanego dalej NZOZ
ogłasza II konkurs ofert i zaprasza do składania ofert na udzielenie zamówienia na świadczenie zdrowotne w zakresie hemodializy w ostrej niewydolności nerek świadczone na rzecz pacjentów hospitalizowanych w NZOZ Szpital Powiatowy w Tczewie Szpitale Tczewskie S.A.
1. Przedmiot konkursu ofert obejmuje:
1.1. Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie hemodializy w ostrej niewydolności nerek świadczone na rzecz pacjentów hospitalizowanych w NZOZ Szpital Powiatowy w Tczewie Szpitale Tczewskie S.A.
1.2. Udzielający Zamówienia przyjmuje średnią ilość zabiegów hemodializ na 156 w skali roku.
1.2. Szczegółowych informacje na temat konkursu udziela Pani Maria Pestka pod numerem tel. 58 777 66-37 e-mail: pestka.maria@nzoztczew.pl
2. Umowa będzie zawarta na 12 miesięcy od dnia 01.01.2012 do 31.12.2012.
3. Oferentom udostępnia się:
1) szczegółowe warunki konkursu ofert,
2) formularz oferty,
3) formularz cenowy,
4) projekty umów,
4. Oferty należy składać w siedzibie NZOZ - sekretariat, do dnia 20.12.2011 roku do godz. 14:00.
5. Otwarcie ofert konkursowych nastąpi w siedzibie NZOZ pokój nr 11 w dniu 20.12.2011 roku o godz. 14:15.
6. Ogłoszenie oferentom, które z ofert spełniają warunki określone w szczegółowych warunkach konkursu ofert, a które zostały odrzucone nastąpi w ciągu 14 dni od upływu terminu składania ofert.
7. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w ciągu 14 dni od upływu terminu składania ofert w siedzibie NZOZ.
8. Oferent będzie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
9. Zastrzega się prawo do odwołania konkursu oraz przesunięcia terminu składania ofert.
10. W toku postępowania konkursowego, jednakże przed rozstrzygnięciem konkursu, oferent ma prawo złożenia umotywowanej skargi do Komisji Konkursowej.
11. W ciągu 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia o zakończeniu i wyniku konkursu Oferent może złożyć do Udzielającego Zamówienia umotywowany protest dotyczący rozstrzygnięcia konkursu.