2011-06-07 Ogłoszenie postępowania nr 13/PN/2011 - serwis i konserwacja wraz z nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego Eskulap dla NZOZ SP w Tczewie Szpitale Tczewskie Spółka Akcyjna
Dodane przez Grabus dnia 07.06.2011 13:36

1

Zamawiający:

 

Tczewskie Centrum Zdrowia Sp.  z o.o.

2

Adres:

ul. 30 Stycznia 58,  83-110 Tczew

3

Tryb zamówienia:

PRZETARG NIEOGRANICZONY

4

Numer nadany przez Zamawiającego:

13/PN/2011

5

Sposób uzyskania SIWZ:

Zamówienia Publiczne NZOZ TCZEW Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-110 Tczew, UL. 30 STYCZNIA 58, TEL 058/777 66 73 DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ NZOZ

6

Opis przedmiotu zamówienia:

serwis i konserwacja wraz z nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego Eskulap dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Tczewie Szpitale Tczewskie Spółka Akcyjna

 

7

 Kod CPV

CPV – 72.26.70.00-4

 

Możliwość składania ofert częściowych:

NIE

9

Możliwość składania ofert wariantowych:

NIE

10

Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie należy zrealizować sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

11

Opis warunków udziału w postępowaniu: 

I.                WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1.        Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że posiada niezbędne uprawnienia do prowadzenia działalności oraz Wykonawcy dołączą dokument potwierdzający, iż prowadzą działalność gospodarczą w zakresie prowadzonego zamówienia.  

 

2.        Wiedza i doświadczenie

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania  zamówienia.

 

3.        Potencjał techniczny

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że dysponują potencjałem technicznym do wykonania  zamówienia.

 

4.        Osoby zdolne do wykonania zamówienia

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że dysponuje odpowiednimi  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5.        Sytuacja ekonomiczna i finansowa

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje Zamówienia.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu (Warunek 2), potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia (Warunek 3) lub zdolnościach finansowych (Warunek 4) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4

(Warunek 4), polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dotyczącej tych podmiotów.

 

 

II.              WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY

1.        Wykonawca wraz z ofertą składa następujące dokumenty:

Formularz oferty - Załącznik nr 1

Zakres podwykonawstwa - Załącznik nr 2

Oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy -
Załącznik nr 3

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie okoliczności wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy -                                 Załącznik nr 4

Szczegółowy zakres usług serwisowych-                                            Załączniki nr  7

Wykaz aplikacji objętych usługami serwisowymi -Załączniki nr 6

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie minimum jednej usługi, której przedmiotem było świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego i konserwacji wraz z nadzorem autorskim oprogramowania Eskulap o wartości minimum 100 000,00 zł. brutto - Załącznik nr 5

 Parafowany projekt umowy wraz z załącznikami Załącznik nr 11 oraz Załączniki nr 1 – 6 do umowy.

Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych wyłącznie oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy - Załącznik nr 4

W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi dysponować serwisem  umożliwiającym realizację następujących funkcji:

·          wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego,

·          powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń,

·          dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 12 miesięcy,

·          serwis FAQ zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania,

·          baza wiedzy zawierający dane co najmniej z 12 miesięcy w zakresie: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych Oracle zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym,

·          publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach oraz udostępnianie tych informacji przez kanał RSS,

·          zamieszczanie wszelkich uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników,

W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi zamieścić w ofercie oświadczenie o dysponowaniu rzeczonego serwisu zawierające jego adres oraz dane umożliwiające Zamawiającemu dokonania sprawdzenia na koncie demonstracyjnym w tym serwisie.

Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.

2.        Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·          nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·          nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;

·          nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

·          składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 4;

·          składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP – wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

3.        W przypadku podmiotów występujących wspólnie – art. 23 ust. 1 (konsorcjum, spółka cywilna):

·          Dotyczy konsorcjum – Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem załączonym do oferty, podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców (pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) wskazujące na podmiot uprawniony do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przedstawienia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego regulującej współpracę Wykonawców.

·          Dotyczy spółki cywilnej – jeśli działalność prowadzona jest w ramach spółki cywilnej w ofercie należy złożyć pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników (w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) wskazujące na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki cywilnej i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym dokumenty  Załączniki nr 3 i 4 składa każdy z Wykonawców oddzielnie, pozostałe dokumenty oceniane będą wspólnie dla całego konsorcjum/spółki cywilnej.

Podmioty występujące wspólnie o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.

4.        Wymagana forma składanych dokumentów

a)       Wszystkie dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Ofertę i wszystkie załączone dokumenty powinny/a odpowiednio podpisać lub poświadczyć za zgodność z oryginałem osoby/a uprawnione do reprezentowania Wykonawcy ujawnione/a w rejestrze lub ewidencji.

b)       Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.

c)       W przypadku pełnomocnictwa należy je złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

d)       Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

e)       W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia wymienione w rozdziale VI ust. 1 składane jest wspólnie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i podpisaniu umowy.

f)       Do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

VII.              

 

12

Wzór umowy

1.  Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.

2.  Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę pod względem kryteriów oceny ofert zamówienia, będzie zobowiązany do podpisania w siedzibie Zamawiającego umowy zgodnej ze wzorem umowy załączonym do niniejszej SIWZ.

3.       Wzór umowy po upływie terminu składania ofert nie podlega negocjacjom, złożenie oferty jest równoznaczne z pełna akceptacją umowy przez Wykonawcę. Wszelkie wyjaśnienia dotyczące zapisów wzoru umowy Wykonawca może zgłosić w sposób zgodny z rozdziałem VII niniejszej SIWZ.

4.       Strony dopuszczają zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy:

a.        Zmiany warunków i terminów płatności – zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia;

b.        Zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy.

c.        Zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ.

5.       Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku:

a.        Zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;

b.        Powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących „siłą wyższą” skutkującą niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;

c.        Powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących „siłą wyższą”, grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.

6.       Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone aneksem.

 

13

Wadium:

NIE WYMAGA

14

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena brutto: 100%

15

Miejsce i termin składania ofert:

15.06.2011 r. do godz. 11:00, Sekretariat NZOZ

16

Miejsce i termin otwarcia ofert:

15.06.2011 r. o godz. 11:15, Dział Zam. Publicznych

17

Termin związania ofertą:

30 dni

18

Data przekazania ogłoszenia

07.06.2011