2009-08-20 Ogłoszenie postępowania nr 23/PN/2009 - rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego Eskulap
Dodane przez jsikora dnia 20.08.2009 14:30



1Zamawiający:Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Tczewie Tczewskie Centrum Zdrowia Sp.  z o.o.
2Adres:ul. 30 Stycznia 58,  83-110 Tczew
3Tryb zamówienia:PRZETARG NIEOGRANICZONY
4Numer nadany przez Zamawiającego:23/PN/2009
5Sposób uzyskania SIWZ:Zamówienia Publiczne NZOZ TCZEW Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-110 Tczew,
UL. 30 STYCZNIA 58, TEL 058 531-38-30
DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ NZOZ
6Opis przedmiotu zamówienia:Rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego Eskulap o moduły obsługujące część administracyjną działalności szpitala.
7 Kod CPVCPV  30241000-0: Oprogramowanie komputeroweCPV  72000000-5: Usługi komputerowe i podobneCPV  72268000-1 Usługi dostawy oprogramowaniaCPV  72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowaniaCPV  72265000-0 Usługi konfiguracji oprogramowaniaCPV  74542000-0 Szkolenie pracownikówCPV  72267000-4 Usługi w zakresie serwisowania 
 Możliwość składania ofert częściowych:NIE
9Możliwość składania ofert wariantowych:NIE
10Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania zamówienia: do 31.12.2009r.   
11Opis warunków udziału w postępowaniu: VIII. Warunki udziału w postępowaniu1.        W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 7.2.   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień7.3.   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostęp­nienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;7.4.   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.5.   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:  1)       Wykazu wykonanych w ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: 2  dostaw Systemu Informatycznego obsługującego część administracyjną szpitala w zakresie co najmniej następujących modułów:  - Finanse – księgowość- Kadry i Płace - Gospodarka Magazynowa- Środki Trwałe  o wartości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty. 2)       Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wartości min. 2 000 000 zł  3)       Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania min. 3 osobami z wyższym wykształceniem informatycznym oraz min. 1 osobą z wyższym wykształceniem ekonomicznym.  2.        Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły „spełnia – nie spełnia” IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniuW celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:1)     Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.2)     Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.3)     Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ;4)     Podpisane oświadczenie, że wykonawca zagwarantuje fizyczną obecność serwisanta w przypadku pojawienia się awarii, której nie można usunąć zdalnie, stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ;5)     Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy „Doświadczenie wykonawcy/podmiotów składających ofertę wspólnie” - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.6)     Wykonawca określa dokumenty przedstawiające Standardy Wdrożeniowe realizacji projektu, podpisuje je i dołącza jako załącznik nr 6 do SIWZ.7)     Wypełniony uzupełniony o brakujące infromacje i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 7 do SIWZ – Projekt umowy8)     Wykaz osób 9)     Pozostałe dokumenty wymagane zapisami SIWZ.  2. Dokumenty wymagane: 2.1   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.2.3   Wykaz zrealizowanych dostaw i usług potwierdzających posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. 2.4   Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia dostaw i usług będących przedmiotem zamówienia2.5   Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w tym również przedmiotu zamówienia2.6            Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2.7  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem  wzoru - załącznik nr 3 do siwz. 3.  Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć łącznie dokumenty, o których mowa w ust. 2 (za wyjątkiem 2.1 i 2.2). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 
12Wadium:NIE DOTYCZY
13Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:Cena 100 %
14Miejsce i termin składania ofert:27.08.2009 r. do godz. 11:00, Sekretariat NZOZ
15Miejsce i termin otwarcia ofert:27.08.2009 r. o godz. 11:15, Dział Zam. Publicznych
15Termin związania ofertą:30 dni
16Data przekazania ogłoszenia do Urzędu OPWE20.08.2009r.