Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  

1

Zamawiający:

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Tczewie

Tczewskie Centrum Zdrowia Sp.  z o.o.

2

Adres:

ul. 30 Stycznia 58,  83-110 Tczew

3

Tryb zamówienia:

PRZETARG NIEOGRANICZONY

4

Numer nadany przez Zamawiającego:

32/PN/2009

5

Sposób uzyskania SIWZ:

Zamówienia Publiczne NZOZ TCZEW Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-110 Tczew,
UL. 30 STYCZNIA 58, TEL 058/777 66 73
DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ NZOZ

6

Opis przedmiotu zamówienia:

Przebudowa pomieszczeń parteru Oddziału Dziecięcego na potrzeby Oddziału Pomocy Doraźnej

7

 Kod CPV

CPV 45453000-7

Możliwość składania ofert częściowych:

NIE

9

Możliwość składania ofert wariantowych:

NIE

10

Termin wykonania zamówienia:

W terminie do 15.04.2010

11

Opis warunków udziału w postępowaniu: 

7.             Warunki udziału w postępowaniu, oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków.

7.1.          O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, którzy:

7.1.1.       Posiadają uprawnienia do wykonywania  działalności lub czynności  budowlanych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

7.1.2.       Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

7.1.3.       Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

7.1.4.   Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy.

7.2.          Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu:

7.2.1.       W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący doświadczeniem rozumianym jako zrealizowanie, co najmniej dwa zamówienia o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia, za które przyjmuje się zamówienia o następujących parametrach:

-  prace remontowo - budowlane w obiektach użyteczności publicznej na kwotę co najmniej 100.000 zł każde

                 Na potwierdzenie powyższych warunków wykonawca przedstawi:

                A) Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie 5 lat robót budowlanych, a jeżeli przedmiot działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty  te zostały należycie wykonane.

                Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.1.

7.2.2.           W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.3. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.2.

7.2.3.           W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.1. i 7.1.4. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.3.

7.2.4.           Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania robót związanych z przebudową pomieszczeń parteru Oddziału Dziecięcego na potrzeby Oddziału Pomocy Doraźnej w następujących etapach:

- Wykonanie prac związanych z robotami ogólnobudowlanymi na parterze i piętrze - po komisyjnym odbiorze można przystąpić do wykonania następnej części inwestycji.

- Wykonanie prac związanych z instalacją WOD-KAN, C.O., wentylacją w POM. Sanitarnych na parterze i piętrze – po komisyjnym odbiorze można przystąpić do wykonania następnej części inwestycji.

- Wykonanie prac związanych z instalacją elektryczną oraz pracami wykończeniowymi inwestycji na parterze i piętrze - po komisyjnym odbiorze następuje zakończenie robót remontowo-budowlanych. 

W związku z kosztem jaki zostanie poniesiony za całkowite ukończenie inwestycji Zamawiający wypłaci Wykonawcy środki pieniężne za wykonaną pracę według w/w etapów potwierdzonych komisyjnymi protokółami odbioru.

8.             Oświadczenia i Dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 7.

8.1.          W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

8.1.1.           Warunki  określone w punkcie 7.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, określone w rozdziale 2 SIWZ, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć:

A) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem Zamówienia lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług.

B) Wykaz kadry kierowniczej wraz z kserokopiami niezbędnych uprawnień i kwalifikacji ( Kierownik budowy – uprawnienia w specjalności obejmującej przedmiot zamówienia i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem, odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.Nr 89, poz.414 z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 i § 5 ust.6 Rozporządzenia MGPiB z dnia 30 grudnia 1994r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, (Dz.U.Nr 8 z 1995r., poz.38 z późn. zm.),

Kadra kierownicza musi być wpisana na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz.U. Nr 5 z 2001r., poz. 42 z późn. zm.).

8.1.2.           Warunki określone w punkcie 7.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć zaświadczenie z banku prowadzącego rachunek podstawowy Wykonawcy - dane  potwierdzające, że posiadają środki finansowe w wysokości min. 100 % ceny oferty lub dostępność kredytu – z podaniem wysokości kwoty (nie mniej niż 100 % ceny ofertowej ).

8.1.3.           Warunki określone w punkcie 7.2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć.

A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska, równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust1 pkt  4 – 8,  wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

C)   Zaświadczenie o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia  społeczne wystawione przez właściwy terenowy oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznychwystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.

D) Przedłożą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

E)   Podpisany Kosztorys Szczegółowy

F)  Oświadczenia o :

             - okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót,

             - okresie gwarancji i jakości na wykonane roboty,

             - bieżącym utrzymaniu porządku na terenie budowy (uwzględniając wykonywanie                      robót w czasie godzin pracy urzędu),

 -terminie wykonania zamówienia, 

- wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie  informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i  ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126).

-  o odbyciu wizji lokalnej na placu budowy.

12

Wadium:

W wysokości 15.000 zł.

13

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena brutto: 100%

14

Miejsce i termin składania ofert:

10.12.2009 r. do godz. 11:00, Sekretariat NZOZ

15

Miejsce i termin otwarcia ofert:

10.12.2009 r. o godz. 11:15, Dział Zam. Publicznych

15

Termin związania ofertą:

30 dni

16

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu OPWE

20.11.2009r.