Aktualności    Telefony    Przewodnik pacjenta    Przetargi    Praca
  BIP
  Nawigacja
Spółka
  Info

Szpital
  O nas
  Telefony
  Dane
  Przetargi
  Praca
  Zbiory Danych

Oddziały

Pracownie

Poradnie

  Sterylizacja
  Szkoła Rodzenia
  Nocna opieka
  Przewodnik pacjenta
  Informacje dla pracowników
  Ogród Nadziei

  


 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

NR 07/PN/2016

Z dnia: 08-06-2016r.

 

Nazwa (firma) i adres Zamawiającego

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych

(tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy

 

Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

 

 

1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO  (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)

Adres strony www.nzoztczew.pl

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.

 

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

 

Usługi sukcesywnego przygotowywania i dostawy, przez siedem dni w tygodniu, całodobowego wyżywienia dla pacjentów Szpitali Tczewskich S.A. z uwzględnieniem diet i kaloryczności

 

Kod główny CPV: 55.52.00.00-1 Usługi dostarczania posiłków

 

CPV: 55.40.00.00-4 Usługi podawania napojów

CPV: 55.32.10.00-6 Usługi przygotowania posiłków

CPV: 55.32.20.00-3 Usługi gotowania posiłków

CPV: 55.52.30.00-2 Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji

 

Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu dopuścił możliwość podzielenia zamówienia na części, zwane Pakietami. Do przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewidział 2 pakiety

Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ

 

 

Możliwość składania ofert wariantowych

 

 

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

 

Termin wykonania zamówienia

 

Od 01-09-2016r., do 31-08-2017r.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.

 

1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do swojej oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się należytym zrealizowaniem lub realizowaniem minimum jednej usługi dla placówki służby zdrowia, polegającej na jednoczesnym przygotowaniu wyżywienia dla:

a) minimum 150 osób - jeśli wykonawca składa swoją ofertę w zakresie Pakietu nr 1 lub łącznie w zakresie Pakietu nr 1 i Pakietu nr 2,

b) minimum 50 osób – jeśli wykonawca składa swoją ofertę tylko w zakresie Pakietu nr 2

w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym celu składając wykaz, zgodny ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (minimum 1 usługa) dla placówek służby zdrowia, polegających na jednoczesnym przygotowaniu wyżywienia dla:

1) minimum 150 osób - jeśli wykonawca składa swoją ofertę w zakresie Pakietu nr 1 lub łącznie w zakresie Pakietu nr 1 i Pakietu nr 2,

2) minimum 50 osób – jeśli wykonawca składa swoją ofertę tylko w zakresie Pakietu nr 2

w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których usługi były wykonywane, wraz z załączeniem dowodów (np. referencje) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

3. Dysponują potencjałem technicznym  niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ), wykaże się umiejętnością sporządzania jadłospisów w tym celu składając przykładowy jadłospisy na cały tydzień (7 dni) dla diety podstawowej i diety łatwo strawnej

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże, że dysponuje osobą lub osobami, które posiadają stosowne uprawnienia do pracy dietetyka, w tym celu składając wykaz dietetyków Wykonawcy (minimum 1 osoba), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia i którzy posiadają stosowne uprawnienia do pracy dietetyka, zgodny z załącznikiem nr 7 do SIWZ

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże, że posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 70.000,00 PLN, lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 70.000,00 PLN, w tym celu składając informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą 70.000,00 pln, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

oraz wykaże, że posiada aktualne i opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 300.000 PLN, obejmujące min. szkody będące następstwem żywienia zbiorowego, w tym celu składając aktualną i opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 300.000 PLN, wraz z dowodem opłacenia składki ubezpieczeniowej, o ile fakt jej opłacenia nie został odnotowany na dokumencie ubezpieczeniowym. Ubezpieczenie nie może zawierać wyłączeń szkód będących następstwem żywienia zbiorowego.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

 

Informacja na temat wadium

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

 

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

 

 

Cena oferty (brutto) - 100 %

 

 

Miejsce i termin składania

 

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 29-07-2016r. do godz. 11.00

Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

TAK. DO 5% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych

 

08-06-2016r., pod numerem: 74681-2016