OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NR 04/PN/2014 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z dnia: 15-02-2014r. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nazwa (firma) i adres Zamawiającego
| SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tryb udzielenia zamówienia
| PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 200.000 euro. Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
|
1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia ) Adres strony www.nzoztczew.pl 2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
| DOSTAWA SPRZĘTU I ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU, NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
Kod główny: CPV 33.00.00.00-0 (Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała)
Zamawiający do przedmiotowego zamówienia przewidział 38 pakietów przedstawionych poniżej:
Pakiet 1. Przyrządy do przetaczania CPV331940006
Pakiet 2. Strzykawki CPV331413106
Pakiet 3. Igły CPV331413209
Pakiet 4. Kaniule dotętnicze i pediatryczne CPV331412208
Pakiet 5. Kaniule do żył obwodowych CPV331412208
Pakiet 6. Cewniki jednorazowego użytku CPV331412002
Pakiet 7. Drobny sprzęt medyczny CPV331900008
Pakiet 8. Cewniki, zgłębniki i dreny jednorazowego użytku CPV 331412002
Pakiet 9. Pojemniki do zbiórki moczu, opaski, zaciskacze, przedłużacze CPV331416006
Pakiet 10. Elektrody do EKG jednorazowego użytku, żele, papier do aparaty CPV331900008
Pakiet 11. Filtry, maski, rurki jednorazowego użytku CPV331710009
Pakiet 12. Obwód oddechowy noworodka, zestawy do terapii oddechowej typu nCPAP i wentylacji nieinwazyjnej noworodków – kompatybilne z respiratorem BABYLOG CPV331572007
Pakiet 13. Przyrządy do anestezji i resuscytacji CPV331710009
Pakiet 14. Maska nadkrtaniowa CPV331712104
Pakiet 15. Zestaw do przezskórnej gastrostomii endoskopowej CPV331416415
Pakiet 16. Końcówki robocze kompatybilne z generatorem GE GEN11TV CPV331680005
Pakiet 17. Zestaw cewników do hemodializy CPV331412404
Pakiet 18. Akcesoria do endoskopii CPV331680005
Pakiet 19. Akcesoria do endoskopii CPV331680005
Pakiet 20. Akcesoria do endoskopii CPV331680005
Pakiet 21. Test urazowy CPV331241312
Pakiet 22. Dreny i implanty do artroskopii CPV331831007
Pakiet 23. Dreny i implanty do artroskopii CPV331831007
Pakiet 24. Wkład workowy jednorazowego użytku CPV331416006
Pakiet 25. Koce jednorazowego użytku kompatybilny z urządzeniem ogrzewającym Mistral Air Plus CPV331622008
Pakiet 26. Elektrody neutralna jednorazowa do koagulacji CPV331680005
Pakiet 27. Obłożenia do zabiegów operacyjnych CPV331900008
Pakiet 28. Odzież i obłożenia jednorazowego użytku CPV331990001
Pakiet 29. Zestawy do zabezpieczenia noworodka i porodu CPV331900008
Pakiet 30. Zestawy do wkłucia CPV331410000
Pakiet 31. Ostrza chirurgiczne jednorazowego użytku CPV331414114
Pakiet 32. Rękawy, papier oraz włóknina do sterylizacji CPV331900008
Pakiet 33. Pojemniki na odpady medyczne jednorazowego użytku CPV331400003
Pakiet 34. Mydło i płyn do dezynfekcji rąk CPV336316008
Pakiet 35. Butelki do długotrwałego odsysania ran, dreny CPV331416422
Pakiet 36. Obwody oddechowe CPV331572007
Pakiet 37. Igły do znieczulenia podpajęczynowego CPV331413216
Pakiet 38. Zestawy do znieczulenia, kaniulacji, introduktory CPV331713002
Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ, w tabelach dotyczących pakietów NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Możliwość składania ofert wariantowych
|
NIE PRZEWIDUJE SIĘ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin wykonania zamówienia
| 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
|
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimum 1 dostawa) do placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których dostawy były wykonywane, oraz załączeniem dowodów (np. referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż wartość brutto oferty złożonej przez Wykonawcę (łącznie dla wszystkich Pakietów, na które Wykonawca składa swoją ofertę), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja na temat wadium
|
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
1. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 31.348,00 Złotych Polskich (PLN) (słownie: trzydzieści jeden tysięcy trzysta czterdzieści osiem złotych 00/100).
z tym, że Wykonawca jest zobowiązany do wpłaty wadium jedynie w zakresie Pakietów, na które składa swoją ofertę. Kwoty wadium dla poszczególnych pakietów przedstawiają się następująco:
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6 ustawy PZP). UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w inny sposób niż w pieniądzu, wymaga się dołączenia do oferty oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium 3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Nordea Bank Polska S.A. 43 1440 1101 0000 0000 0814 5121 6. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium pod rygorem odrzucenia oferty należy dołączyć do oferty jako załącznik 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy PZP. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art.46 ust. 2 ustawy PZP. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
|
Najniższa cena oferty (brutto) - 100 %
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miejsce i termin składania
| Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj: SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 03-04-2014r. do godz. 11.00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin związania ofertą | Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej | NIE PRZEWIDUJE SIĘ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów | NIE PRZEWIDUJE SIĘ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna | NIE PRZEWIDUJE SIĘ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień | TAK. DO 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej |
15-02-2014r., od godz. 09:00, Nr 53283-2014-PL, nr ogłoszenia: 2014/S 033-053283
|