2013-10-09 Ogłoszenie postepowania 20/PN/2013 -Roboty budowlane polegające na remoncie Oddziału Położniczego wraz z neonatologią i blokiem porodowym, Szpitali Tczewskich S.A.
Dodane przez jsikora dnia 09.10.2013 15:16


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

NR 20/PN/2013

Z dnia: 09-10-2013r.


Nazwa (firma) i adres Zamawiającego


SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30


Tryb udzielenia zamówienia


PRZETARG NIEOGRANICZONY

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej

progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych


Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)



1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO <Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia>

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.


<DOKUMENTACJA TECHNICZNA>


Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych


Roboty budowlane polegające na remoncie Oddziału Położniczego wraz z neonatologią i blokiem porodowym, Szpitali Tczewskich S.A.


Nazewnictwo wg Kodów CPV:

Przedmiot główny

45.00.00.00-7 Roboty budowlane


INSTALACYJNE ROBOTY ELEKTROTECHNICZNE – KOD CPV 45315100-9

ROBOTY W ZAKRESIE OKABLOWANIA ELEKTRYCZNEGO – KOD CPV 45311100-1

ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH – KOD CPV 45311200-2

INSTALOWANIE INFRASTRUKTURY OKABLOWANIA – KOD CPV 45314300-4

INSTALOWANIE OKABLOWANIA KOMPUTEROWEGO – KOD CPV 45314320-0

ROBOTY ZIEMNE - KOD CPV 45112100-6

SIECI WODOCIAGOWE - KOD CPV 45231300-8

ROBOTY Z ZAKRESIE KŁADZENIA RUR KANALIZACJI - KOD CPV 45255600-5

IZOLACJE CIEPLNE - KOD CPV 45321000-3

INSTALACJE CENTRALNEGO OGRZEWANIA - KOD CPV 45331100-7

HYDRAULIKA I ROBOTY SANITARNE - KOD CPV 45330000-9

INSTALACJA WENTYLACJI - KOD CPV 45331210-1

INSTALACJE CIEPLNE, WENTYLACYJNE I KONFEKCJONOWANIA POWIETRZ - KOD CPV 45331000-6

INSTALACJA KOTŁÓW - KOD CPV 45331110-0

KANALIZACJA SANITARNA - KOD CPV 45330000-9

ROBOTY INSTALACYJNE WODNO – KANALIZACYJNE I SANITARNE 45330000-9

ROBOTY IZOLACYJNE 45320000-6

ROBOTY MURARSKIE 45262522-6

ROBOTY W ZAKRESIE OKŁADZINY TYNKOWEJ 45324000-4

ROBOTY W ZAKRESIE USUWANIA GRUZU 45111220-6

ROBOTY MALARSKIE I WYKOŃCZENIOWE 45400000-1

ROBOTY PORZĄDKOWE 45111220-6


Zamawiający nie dopuszcza podzielenia zamówienia na części

Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ



Możliwość składania ofert wariantowych



NIE PRZEWIDUJE SIĘ


Termin wykonania zamówienia

 

7 miesięcy od dnia podpisania umowy


Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków



W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.


1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz robót budowlanych w zakresie związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wg wzoru z załącznika nr 6 do SIWZ.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, wg wzoru z załącznika nr 7 do SIWZ.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz osób wg wzoru z załącznika nr 8 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadających uprawnienia konieczne do wykonania zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2010.243.1623 j.t.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U.2013.932 j.t), a w szczególności:

a) kierownik budowy – musi posiadać:

- uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami Prawa budowlanego,

- minimum pięcioletnie udokumentowane doświadczenie na stanowiskach kierowniczych przy budowie lub remoncie obiektów szpitalnych,

- dokumenty potwierdzające pełnienie funkcji kierownika budowy przy budowie lub remoncie co najmniej jednego obiektu służby zdrowia (roboty budowlane, instalacje wentylacji, klimatyzacji, wod-kan, c.o., gazów medycznych, elektryczne), który to remont został zrealizowany w czynnym obiekcie,

- aktualne wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ze wskazaniem jego okresu ważności,

- zaświadczenie, że jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa

b) kierownicy branżowi – muszą posiadać:

- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

- aktualne wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ze wskazaniem jego okresu ważności,

- zaświadczenie, że jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa

c) osoba(y) wykonująca instalacje gazów medycznych musi posiadać: uprawnienia do nadawania znaku CE wyrobom medycznym dla instalacji gazów medycznych (certyfikat zgodny z normą PN-EN 13485).

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty:

a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie nizszą niż 300.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


b) aktualną i opłaconą (dołączyć dowód wpłaty w przypadku gdy opłacenie polisy nie wynika z jej treści) polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa) prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż wartość umowy, która to wartość jest tożsama z wartością oferty złożonej przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku braku polisy należy do oferty dołączyć inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z warunkami podanymi powyżej w niniejszym podpunkcie.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”



Informacja na temat wadium


ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM


1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 20.000,00 Złotych Polskich (PLN)

(słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)


2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych,

gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -

- kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6 ustawy PZP).

UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w inny sposób niż w pieniądzu, wymaga się dołączenia do oferty oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium

3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.

4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy

Zamawiającego:

Nordea Bank Polska S.A.

43 1440 1101 0000 0000 0814 5121

6. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium pod rygorem odrzucenia oferty należy dołączyć do oferty jako załącznik

7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.

8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy PZP.

9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art.46 ust. 2 ustawy PZP.

10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.


Kryteria oceny ofert i ich znaczenie


Najniższa cena

Cena oferty (brutto) - 100 % (RYCZAŁT)


Miejsce i termin składania


  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 24-10-2013r. do godz. 11.00


Termin związania ofertą


Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert

 

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych


09-10-2013r., pod numerem: 410452-2013