OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NR 18/PN/2013 | |
Z dnia: 22-08-2013r. | |
Nazwa (firma) i adres Zamawiającego
|
SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30
|
Tryb udzielenia zamówienia
| PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 200.000 euro. Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy |
Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
|
1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia) 2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.
|
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
|
Uruchomienie modułu ESCULAP OBCHÓD w Systemie Informatycznym Szpitala wraz z dostawą tabletów, instalacją sieci radiowej i okablowaniem strukturalnym, uzupełnienie licencji Systemu Informatycznego Szpitala ESCULAP i przeniesienie POZ z programu MMEDICA do Systemu Informatycznego Szpitala ESCULAP na potrzeby Zamawiającego
Pakiet nr 1 Wykonanie okablowania i switche na potrzeby Zamawiającego
Dostawa 24 Access Pointów, 2 kontrolerów sieci WLAN (wraz z licencjami na 24 Access Pointy) i urządzeń UTM wraz z konfiguracją urządzeń i uruchomieniem produkcyjnym w siedzibie Zamawiającego oraz jednodniowym szkoleniem u Zamawiającego
Dostawa (Uzupełnienie) licencji Szpitalnego Systemu Informatycznego (HIS) - Eskulap wraz z nadzorem autorskim i wdrożeniem POZ
Dostawa 18 szt. tabletów (9 szt. typ 1 i 9 szt. typ 2) wraz z dostarczeniem licencji, instalacją i wdrożeniem na tabletach oprogramowania Eskulap Historia choroby – obchód dla potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza podzielenie Zamówienia na 4 części, zwane „Pakietami” Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ |
Możliwość składania ofert wariantowych
|
NIE PRZEWIDUJE SIĘ
|
Termin wykonania zamówienia
| Termin wykonania niniejszego zamówienia w całości: 90 dni, z tym, że: W zakresie Pakietu nr 1 – do 21 dni od dnia obowiązywania umowy W zakresie Pakietu nr 2 – do 60 dni od dnia obowiązywania umowy W zakresie Pakietu nr 3 – do 90 dni od dnia obowiązywania umowy W zakresie Pakietu nr 4 – do 90 dni od dnia obowiązywania umowy
UWAGA: Zamówienie podzielone jest na części, będące jednocześnie etapami wykonywania prac, zgodnie z numeracją Pakietów (np. Pakiet nr 1 jest pierwszym etapem wykonania zamówienia, bez jego realizacji nie można przystąpić do prac dotyczących kolejnego etapu, dlatego też Zamawiający wyznaczył odpowiednio dłuższe czasy realizacji zamówienia w ramach poszczególnych pakietów - etapów). Przy składaniu oferty Wykonawca powinien uwzględnić ten fakt. |
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
|
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz, zgodny ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług / dostaw w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których usługi / dostawy były wykonywane, oraz załączeniem dowodów (np. referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga aby: 2.1. Dla Pakietu nr 1: a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat zrealizował minimum 3 instalacje sieci komputerowych na terenie szpitala 2.2. Dla Pakietu nr 2: a) Wykonawca zrealizował przynajmniej jedną dostawę systemu łączności bezprzewodowej na terenie szpitala, o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł. brutto i przynajmniej jedną dostawę co najmniej 24 Access Point’ów WiFi wraz systemem bezpieczeństwa klasy UTM
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: 3.1. Dla Pakietu nr 1: a) Oświadczenie Wykonawcy w sprawie wizji lokalnej zgodne z załącznikiem nr 9 do SIWZ 3.2. Dla Pakietów nr 3 i nr 4: a) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada on upoważnienie lub ma podpisaną umowę z producentem oprogramowania Eskulap z której wynika, że Wykonawca jest upoważniony do sprzedaży licencji na terenie Polski zgodne z załącznikiem nr 10 do SIWZ
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz osób (minimum 1 osoba) zgodny z załącznikiem nr 7 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 4.1. Dla Pakietu nr 1: a) posiadają aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnej, stanowiącej tajemnicę służbową, oznaczone klauzulą „poufne”. 4.2. Dla Pakietu nr 2: a) posiadają wykształcenie wyższe techniczne w specjalności telekomunikacyjnej lub informatycznej, Dodatkowo dla systemu bezpieczeństwa klasy UTM a) posiadają wykształcenie wyższe techniczne w specjalności telekomunikacyjnej lub informatycznej, 4.3. Dla Pakietów nr 3 i nr 4: a) posiadają certyfikaty/świadectwa wystawione przez Autora oprogramowania aplikacyjnego Eskulap, świadczące o umiejętności administrowania poszczególnymi modułami aplikacji Eskulap
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż wartość złożonej przez Wykonawcę oferty w przedmiotowym postępowaniu (dotyczy sumy wszystkich oferowanych przez Wykonawcę Pakietów), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
|
Informacja na temat wadium
|
ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
|
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
| Najniższa cena cena oferty BRUTTO - 100 % |
Miejsce i termin składania
| Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj: SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 30-08-2013r. do godz. 09.00 |
Termin związania ofertą |
Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert
|
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej | NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów | NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna | NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień | NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych |
22-08-2013r., pod numerem: 339630-2013 |