OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NR 30/PN/2012 | |
Z dnia: 27-11-2012r.
| |
Nazwa (firma) i adres Zamawiającego
| SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30 |
Tryb udzielenia zamówienia
| PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 200.000 euro. Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy |
Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
|
1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia ) 2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.
|
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
| Dostawa produktów i wyrobów farmaceutycznych, materiałów medycznych, czynników diagnostycznych oraz rękawic chirurgicznych na potrzeby Zamawiającego
Kod główny: CPV 33.00.00.00 (Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała) Zamawiający do przedmiotowego zamówienia przewidział 10 pakietów
Pakiet nr 1 ___________________________________ CPV: 33.60.00.00-6 Produkty farmaceutyczne
Pakiet nr 2 ___________________________________ CPV: 33.60.00.00-6 Produkty farmaceutyczne
Pakiet nr 3 _____________________________________CPV: 33.69.40.00-1 Czynniki diagnostyczne
Pakiet nr 4 ________________________________________33.60.00.00-6 Produkty farmaceutyczne
Pakiet nr 5 _______________________________________ 33.60.00.00-6 Produkty farmaceutyczne
Pakiet nr 6 _______________________________________ 33.60.00.00-6 Produkty farmaceutyczne
Pakiet nr 7 ____________________________________ CPV: 33.69.40.00-1 Czynniki diagnostyczne
Pakiet nr 8 _____________________________________ CPV: 33.14.14.20-0 Rękawice chirurgiczne
Pakiet nr 9 ______________ CPV: 33.14.00.00-3 Materiały medyczne. Systemy do reperacji przepony moczowo-płciowej Pakiet nr 10 _____________ CPV: 33.14.16.21-9 Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu. System do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego i leczenia nietrzymania moczu zakładany przez otwory zasłonowe
Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ, w tabelach dotyczących pakietów 1, 2, 3,4,5,6,7,8,9,10, a także w dodatkowych wymaganiach dotyczących każdego pakietu, które zostały zawarte w tymże załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Możliwość składania ofert wariantowych | NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Termin wykonania zamówienia
|
12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy
|
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
|
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) przedłoży wraz z ofertą dokumenty uprawniające do obrotu produktami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, na które Wykonawca składa ofertę lub oświadczenie, że w zakresie oferowanych produktów nie jest wymagane posiadanie powyższych dokumentów. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw do placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (minimum 1 dostawy), zgodnie ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
|
Informacja na temat wadium
|
ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
|
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
| Najniższa cena cena oferty BRUTTO - 100 %
|
Miejsce i termin składania
| 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj: SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 06-12-2012r. do godz. 11.00
|
Termin związania ofertą |
Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert
|
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej | NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów | NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna | NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień | Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego |
Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych |
27-11-2012r., pod numerem: 474298 - 2012 |