2012-10-01 Ogłoszenie postępowania nr 25/PN/2012 - Dostawa serwerów wraz z systemami, infrastrukturą sieciową, zasilaczem awaryjnym i usługami
Dodane przez Grabus dnia 01.10.2012 12:09

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Nr 25/PN/2012

Z dnia: 01-10-2012r.

 

Nazwa (firma) i adres Zamawiającego

 

 

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30

Strona internetowa Zamawiającego: www.nzoztczew.pl

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 200.000 euro.

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy

 

Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

 

 

1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO  (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia )

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok. 17,  SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Budynek G.

 

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

 

Dostawa serwerów wraz z systemami, infrastrukturą sieciową, zasilaczem awaryjnym i usługami instalacji serwerów, baz danych oraz przeniesienia środowiska Systemu Informatycznego Szpitala, na potrzeby Zamawiającego

 

Nazewnictwo wg. Kodów CPV:

Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne ____CPV 48.00.00.00-8

Serwery______________________________________ CPV 48.82.00.00-2

Systemy operacyjne _____________________________CPV 48.62.00.00-0

Infrastruktura sieciowa __________________________CPV 32.42.40.00-1

Urządzenia komputerowe ________________________CPV 30.20.00.00-1

                       Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania,

                       internetowe i wsparcia _______________________________CPV 72.00.00.00-5

Usługi konfiguracji oprogramowania _______________ CPV 72.26.50.00-0

 

 

Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ

 

 

Możliwość składania ofert wariantowych

 

 

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

 

Termin wykonania zamówienia

 

 

45 dni od daty zawarcia umowy

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.

 

1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: wykaz zgodny z załącznikiem nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (minimum 1 dostawa).

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

3. Dysponują potencjałem technicznym  niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty wykaz osób zgodny z załącznikiem nr 7 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, i które posiadają certyfikaty/świadectwa (wraz z kopiami tych certyfikatów/świadectw) wystawione przez Autora oprogramowania aplikacyjnego Eskulap, świadczące o umiejętności administrowania poszczególnymi modułami aplikacji Eskulap i Eskulap Administracja (minimum. 1 osoba).

Wykaz powinien zawierać imię i nazwisko Wykonawcy lub pracownika Wykonawcy, datę otrzymania certyfikatu/świadectwa, informację o wykształceniu oraz doświadczeniu zawodowym.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) dołączy do oferty: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

 

Informacje na temat wadium

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

 

NAJNIŻSZA CENA

cena oferty BRUTTO - 100 %

 

Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

 

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 09-10-2012r. do godz. 11.00

 

         2.      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09-10-2012r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego j.w.

w pok. nr 17 - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE, budynek G.

 

Termin związania ofertą

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert

 

 

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE

 

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych

 

 

 

01-10-2012r. pod numerem: 373326 - 2012