2010-10-14 Ogłoszenie postępowania nr 25/PN/2010 - dostawa sprzętu jednorazowego użytku i aparatury medycznej
Dodane przez jsikora dnia 14.10.2010 13:57

1

Zamawiający:

Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

2

Adres:

ul. 30 Stycznia 58,  83-110 Tczew

3

Tryb zamówienia:

PRZETARG NIEOGRANICZONY

4

Numer nadany przez Zamawiającego:

25/PN/2010

5

Sposób uzyskania SIWZ:

Zamówienia Publiczne NZOZ TCZEW Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-110 Tczew, UL. 30 STYCZNIA 58, TEL 058/777 66 73 DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ NZOZ

6

Opis przedmiotu zamówienia:

Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i aparatury medycznej

dla TCZ Sp.z o.o.

7

Kod CPV

    1. CPV 331015172

    2. CPV 252428709

    3. CPV 331416006

    4. CPV 331015172

    5. CPV 252428709

    6. CPV 331012301

    7. CPV 252428709

    8. CPV 252428709

    9. CPV 245131790

    10. CPV 331015799

    11. CPV 331015799

    12. CPV 331015799

    13. CPV 252428709

    14. CPV 331416408

    15. CPV 331572007

    16. CPV 331015170

    17. CPV 331015600

    18. CPV 331922107

    19. CPV 331951004

Możliwość składania ofert częściowych:

TAK

9

Możliwość składania ofert wariantowych:

NIE

10

Termin wykonania zamówienia:

- Pakiet: 18, 19 dostawa będzie realizowana w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy.

- Pakiet: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 umowa podpisana zostanie od dnia 10.11.2010r. do 09.11.2011r. - dostawa będzie realizowana w ciągu 48 godzin od zgłoszenia.

11

Opis warunków udziału w postępowaniu: 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny ich spełnienia.


    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:


W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że posiada niezbędne uprawnienia do prowadzenia działalności.


    1. Wiedza i doświadczenie

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:


W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch dostaw odpowiadających oferowanemu przedmiotowi zamówienia, czyli dostaw w wysokości brutto min: 2.000,00 zł. jedna - z podaniem wartości dostaw, nazw przedmiotu dostaw, dat wykonania dostaw i odbiorców dostaw, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały lub są wykonane należycie (referencje). (zał. nr 7 do SIWZ)


    1. Potencjał techniczny

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.


    1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:


W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia.


    1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:


W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, określone w zał. nr 3 SIWZ, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje Zamówienia.




Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu (Warunek 2), potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia (Warunek 3,4) lub zdolnościach finansowych (Warunek 5) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.



Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4

(Warunek 5), polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dotyczącej tych podmiotów.



  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.


        1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w zał. nr 3 SIWZ.


        1. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określone w zał. nr 4 SIWZ,


  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,


  • aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,


  • aktualnego zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


  • Dokumenty określone w dziale X niniejszej SIWZ.


Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonych w pkt. IX.2.


3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:


3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

  • nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,


4) W stosunku do spółki cywilnej:

Zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika.


5) W przypadku złożenia do oferty pełnomocnictwa zgodnie z pkt. XIII.7 SIWZ, wykonawcy są zobowiązani dołączyć je w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.


6) Oferta uczestników konsorcjum musi:

zawierać wskazanie pełnomocnika do reprezentowania członków konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga! treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226, poz. 1817/.


  1. Informacja o pozostałych dokumentach jakie Wykonawca musi złożyć w niniejszym postępowaniu.


    1. formularz ofertowy (wzór zał. 1 do siwz),

    2. Formularz cenowy (wzór zał. 2 do siwz),

    3. Uzupełniony i podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnianie wymagań technicznych określonych w (wzór zał. 5 do siwz), wraz z wymaganymi w tym załączniku dokumentami.

    4. podpisany wzór umowy (zał. nr 6 do siwz),

5.umowa konsorcjum dostarczona po wyborze najkorzystniejszej oferty (o ile dotyczy).


UWAGA:

Jako dodatkowy dokument należy dołączyć:


  • Aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej – w przypadku Wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej.

12

Wzór umowy

Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, terminy, kary umowne oraz inne istotne postanowienia umowy, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą, są określone we wzorze umowy - zał. nr 6 do siwz., który do momentu podpisania z wybranym Wykonawcą może ulec zmianie stosownie do potrzeb, o czym wszystkie strony umowy zostaną poinformowane.


UWAGA:


    1. Nie dopuszcza się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na

podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność zmiany umowy wystąpi w wyniku następujących zdarzeń:

  1. ustawowej zmiany podatku VAT,

  2. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,

  3. wystąpienia konieczności przedłużenia terminu realizacji dostawy w związku z koniecznością udzielenia zamówień uzupełniających.

  4. zmian średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez GUS za rok ubiegły, o ile podany wskaźnik będzie równy lub większy niż 3 %.

 

12

Wadium:

  1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 11.201,94 zł

(słownie: jedenaście tysięcy dwieście jeden złotych 94/100).

2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w w/w wysokości dla całości zamówienia lub w zależności od pakietu na które składana jest oferta w wysokości:

- Pakiet 1 – 435,30 - Pakiet 11 – 469,20

- Pakiet 2 – 49,20 - Pakiet 12 – 1.803,96

- Pakiet 3 – 340,05 - Pakiet 13 – 1.923,96

- Pakiet 4 – 72,27 - Pakiet 14 – 241,14

- Pakiet 5 – 345,06 - Pakiet 15 – 527,04

- Pakiet 6 – 220,50 - Pakiet 16 – 550,20

- Pakiet 7 – 1.619,94 - Pakiet 17 – 328,20

- Pakiet 8 – 227,10 - Pakiet 18 – 129,00

- Pakiet 9 – 1.053,60 - Pakiet 19 – 792,00

- Pakiet 10 – 74,22

3. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych,

gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo

kredytowej udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B

ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju

Przedsiębiorczości ( art.45 ust. 6 PZP).

4. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.

5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy

Zamawiającego :

Nordea Bank Polska S.A.

43 1440 1101 0000 0000 0814 5121

7. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium pod rygorem odrzucenia oferty należy dołączyć do oferty jako załącznik

8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.

9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. I ustawy Pzp jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.



14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. VII i VIII lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

15.Wskazane jest, aby przy wnoszeniu wadium Wykonawca powołał się na nazwę przetargu.

13

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena brutto: 100%

14

Miejsce i termin składania ofert:

21.10.2010 r. do godz. 10:00, Sekretariat NZOZ

15

Miejsce i termin otwarcia ofert:

21.10.2010 r. o godz. 10:15, Dział Zam. Publicznych

15

Termin związania ofertą:

30 dni

16

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu OPWE

14.10.2010.