2009-09-03 Ogłoszenie postępowania nr 24/PN/2009 - rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego Eskulap
Dodane przez Grabus dnia 03.09.2009 15:04

1

Zamawiający:

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Tczewie

Tczewskie Centrum Zdrowia Sp.  z o.o.

2

Adres:

ul. 30 Stycznia 58,  83-110 Tczew

3

Tryb zamówienia:

PRZETARG NIEOGRANICZONY

4

Numer nadany przez Zamawiającego:

24/PN/2009

5

Sposób uzyskania SIWZ:

Zamówienia Publiczne NZOZ TCZEW Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-110 Tczew,
UL. 30 STYCZNIA 58, TEL 058 531-38-30
DOSTĘPNE NA STRONIE INTERNETOWEJ NZOZ

6

Opis przedmiotu zamówienia:

Rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego Eskulap o moduły obsługujące część administracyjną działalności szpitala.

7

 Kod CPV

CPV  30241000-0: Oprogramowanie komputerowe

CPV  72000000-5: Usługi komputerowe i podobne

CPV  72268000-1 Usługi dostawy oprogramowania

CPV  72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania

CPV  72265000-0 Usługi konfiguracji oprogramowania

CPV  74542000-0 Szkolenie pracowników

CPV  72267000-4 Usługi w zakresie serwisowania

Możliwość składania ofert częściowych:

NIE

9

Możliwość składania ofert wariantowych:

NIE

10

Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.04.2010r. 

11

Opis warunków udziału w postępowaniu: 

VIII. Warunki udziału w postępowaniu

1.        W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

7.2.   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

7.3.   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostęp­nienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

7.4.   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

7.5.   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:

1)       Wykazu wykonanych w ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: 2  dostaw Systemu Informatycznego obsługującego część administracyjną szpitala w zakresie co najmniej następujących modułów:

- Finanse – księgowość

- Kadry i Płace

- Gospodarka Magazynowa

- Środki Trwałe 

o wartości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty.

2)       Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wartości min. 2 000 000 zł

3)       Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania min. 3 osobami z wyższym wykształceniem informatycznym oraz min. 1 osobą z wyższym wykształceniem ekonomicznym.

2.        Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły „spełnia – nie spełnia”

IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1)     Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.

2)     Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.

3)     Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ;

4)     Podpisane oświadczenie, że wykonawca zagwarantuje fizyczną obecność serwisanta w przypadku pojawienia się awarii, której nie można usunąć zdalnie, stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ;

5)     Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy „Doświadczenie wykonawcy/podmiotów składających ofertę wspólnie” - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

6)     Wykonawca określa dokumenty przedstawiające Standardy Wdrożeniowe realizacji projektu, podpisuje je i dołącza jako załącznik nr 6 do SIWZ.

7)     Wypełniony uzupełniony o brakujące infromacje i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 7 do SIWZ – Projekt umowy

8)     Wykaz osób

9)     Pozostałe dokumenty wymagane zapisami SIWZ.

2. Dokumenty wymagane:

2.1   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.3   Wykaz zrealizowanych dostaw i usług potwierdzających posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia.

2.4   Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia dostaw i usług będących przedmiotem zamówienia

2.5   Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w tym również przedmiotu zamówienia

2.6            Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

2.7  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem  wzoru - załącznik nr 3 do siwz.

3.  Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć łącznie dokumenty, o których mowa w ust. 2 (za wyjątkiem 2.1 i 2.2).

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

12

Wadium:

NIE DOTYCZY

13

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena 100 %

14

Miejsce i termin składania ofert:

10.09.2009 r. do godz. 11:00, Sekretariat NZOZ

15

Miejsce i termin otwarcia ofert:

10.09.2009 r. o godz. 11:15, Dział Zam. Publicznych

15

Termin związania ofertą:

30 dni

16

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu OPWE

03.09.2009r.