ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA WSTĘPNYCH OFERT NA DZIERŻAWĘ POWIERZCHNI DO PROWADZENIA PUNKTU HANDLOWO-GASTRONOMICZNEGO | |
Z dnia: 20-09-2016 | |
Nazwa (firma) i adres Wydzierżawiającego
|
SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30 |
Lokalizacja punktu | Teren Szpitali Tczewskich S.A., ul. 30 Stycznia 57/58, 83-110 Tczew. Parter (budynek Oddziału Pediatrycznego) |
Charakterystyka punktu handlowo - gastronomicznego
|
1. Pomieszczenie w którym prowadzony będzie punkt handlowo – gastronomiczny jest wyremontowane i zlokalizowane w wyremontowanym także budynku Szpitala, do którego przylega nowo wybudowany tzw. „ogród zimowy” (oszklony taras, z bezpośrednim wyjściem na podwórko). 2. Powierzchnia pomieszczenia: 22,33 m2 + zaplecze: 10,61 m2 3. Powierzchnia ogrodu zimowego: 54,63 m2. 4. Aranżacja wnętrza, wyposażenie i dostosowanie pomieszczenia do prowadzenia punktu handlowo – gastronomicznego, a także uzyskanie wszelkich zgód, pozwoleń itp. do prowadzenia działalności handlowej i gastronomicznej przewidzianych przepisami prawa, obciąża Oferenta, z którym zostanie zawarta umowa dzierżawy, za co ponosi on wyłączną odpowiedzialność. 5. Ogród zimowy będzie wykorzystywany także na potrzeby mieszczącej się obok kaplicy szpitalnej, podczas Mszy Świętych, jako dodatkowe miejsce. Należy uwzględnić ten fakt i tak zaaranżować pomieszczenie, aby przynajmniej połowa powierzchni ogrodu zimowego, mogła w łatwy sposób zostać przystosowana na potrzeby modlitewne. 6. Oferent musi uwzględnić fakt, iż punkt handlowo – gastronomiczny mieści się na terenie i w budynku szpitala, gdzie dobro pacjenta jest wartością nadrzędną. W związku z tym działalność, którą będzie prowadził nie może zakłócać ciszy i spokoju, a także ładu panującego w Szpitalu. 7. Punkt handlowo – gastronomiczny powinien być otwarty min. 8 godzin na dobę przez 7 dni w tygodniu, między godzinami 8.00 a 19.00.
<Załączony rzut pomieszczeń 1/01, 1/02, 1/03, 1/04>
|
Płatność | Płatność miesięczna „z góry” + media i wywóz nieczystości liczone oddzielnie. |
Długość trwania umowy dzierżawy | Umowa dzierżawy na czas określony - 5 lat. |
Warunki składania ofert wstępnych | Oferent składając swoją ofertę wstępną jest zobowiązany przedstawić: 1. Wysokość wstępnego czynszu dzierżawy BRUTTO w PLN za jeden miesiąc 2. Zwięzły opis prowadzonej działalności, zawierający przede wszystkim: a) grupy asortymentowe jakie Oferent zamierza sprzedawać w dzierżawionym punkcie, b) ogólną koncepcję na prowadzenie punktu z uwzględnieniem faktu, iż punkt handlowo – gastronomiczny usytuowany jest na terenie szpitala i powinien być dostosowany przede wszystkim do potrzeb pacjentów, ich rodzin, a także uwzględniać potrzeby personelu, c) opis wyposażenia, jakie zostanie zamontowane w punkcie
UWAGA: Wydzierżawiający ma prawo do zakończenia niniejszego postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny. |
Kryteria oceny ofert wstępnych
|
1. Wydzierżawiający w ciągu 7 dni od daty złożenia ofert wstępnych dokona ich analizy. 2. Spośród złożonych ofert wstępnych wydzierżawiający wybierze 2 oferty, które jego zdaniem są najkorzystniejsze i zaprosi, wybranych w ten sposób oferentów do złożenia ofert końcowych, podając przeze wszystkim minimalną kwotę czynszu dzierżawy za lokal jakiej oczekuje. 3. Umowa dzierżawy zostanie zawarta z Oferentem, który zaoferuje najwyższy czynsz dzierżawny w tym etapie.
|
Miejsce i termin składania wstępnych ofert wstępnych
| Wstępną ofertę należy złożyć w siedzibie Wydzierżawiającego tj:
SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 27-09-2016r. do godz. 11.00
Ofertę należy opisać w następujący sposób: „ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA WSTĘPNYCH OFERT NA DZIERŻAWĘ POWIERZCHNI DO PROWADZENIA PUNKTU HANDLOWO-GASTRONOMICZNEGO” Nie otwierać przed dniem 27-09-2016r., godz. 11.00” |