2016-04-08 Ogłoszenie Postępowania nr 04/PN/2016 - Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług prania i czyszczenia na sucho wraz z wynajmem urządzeń do dystrybucji bielizny operacyjnej dla Szpitali
Dodane przez jsikora dnia 08.04.2016 10:34





OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

NR 04/PN/2016

Z dnia: 08-04-2016r.

 

Nazwa (firma) i adres Zamawiającego

 

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych

(tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy na

 

Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

 

 

1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO  (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.

 

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

 

Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług prania i czyszczenia na sucho wraz z wynajmem urządzeń do dystrybucji bielizny operacyjnej dla  Szpitali Tczewskich S.A., w Tczewie

Kody CPV

Kod główny: 98.31.00.00-9 (Usługi prania i czyszczenia na sucho)

98.31.10.00-6 (Usługi odbierania prania)

 

 Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ

 

 

Możliwość składania ofert wariantowych

 

 

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

 

Termin wykonania zamówienia

 

Od 13-05-2016r. do 12-05-2017r.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.

 

1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się prawidłowym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, głównych usług  (minimum 1 usługa) dla placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu głównemu przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym celu przedkładając wykaz, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług  (minimum 1 usługa) dla placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których usługi były wykonywane, oraz załączeniem dowodów (np. referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

3. Dysponują potencjałem technicznym  niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże, że jest w stanie zapewnić w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej dostawę do lokalizacji Zamawiającego czystego „asortymentu” w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od chwili jego odebrania jako brudnego, w tym celu przedkładając oświadczenie, że Wykonawca jest w stanie zapewnić w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej dostawę do lokalizacji Zamawiającego czystego „asortymentu” w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od chwili jego odebrania jako brudnego i zapewnić dostawę ubrań zastępczych na Blok Operacyjny w czasie 2 godzin od chwili zgłoszenia – w przypadku wystąpienia awarii dystrybutora bielizny operacyjnej (wg wzoru z załącznika nr 7 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne bezpośrednio za świadczenie usług (pracownicy zatrudnieni w pralni Wykonawcy) posiadają aktualne badania okresowe i książeczki zdrowia, w tym celu przedkładając oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne bezpośrednio za świadczenie usług (pracownicy zatrudnieni w pralni Wykonawcy) posiadają aktualne badania okresowe i książeczki zdrowia (wg wzoru z załącznika nr 8 do SIWZ)

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN, w tym celu przedkładając informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”

 

 

Informacja na temat wadium

 

 

ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

 

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:

 

Pole tekstowe: Cena (brutto)	90% Sposób dezynfekcji	10% 	RAZEM	100%

 

 

 

 

 

 

 

Miejsce i termin składania

 

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 20-04-2016r. do godz. 11.00

 

Termin związania ofertą

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert

 

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

TAK: DO 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych

 

 

08-04-2016r., pod numerem: 81444 -2016