OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NR 01/PN/2016 | |
Z dnia: 07-03-2016r. | |
Nazwa (firma) i adres Zamawiającego
| SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30 |
Tryb udzielenia zamówienia
| PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy |
Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
|
1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia) 2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.
|
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
|
Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby Zamawiającego
Kod główny: CPV 33.63.16.00-8 (Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne) Zamawiający dopuszcza podzielenie zamówienia na części, zwane „Pakietami”. Zamawiający do przedmiotowego zamówienia przewidział 14 pakietów
Pakiet 1 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 2 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 3 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 4 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 5 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 6 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 7 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 8 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 9 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 10 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 11 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 12 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 13 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Pakiet 14 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8)
Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ, w tabelach dotyczących pakietów 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
Możliwość składania ofert wariantowych
|
NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Termin wykonania zamówienia
| 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy |
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
|
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się zrealizowaniem minimum 1 dostawy do placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia na który Wykonawca składa swoją ofertę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, składając w tym celu wraz z ofertą wykaz, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimum 1 dostawa) do placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia na który Wykonawca składa swoją ofertę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których dostawy były wykonywane, oraz załączeniem dowodów (np. referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN, składając w tym celu wraz z ofertą informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
|
Informacja na temat wadium
|
ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
|
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
|
Cena oferty (brutto) - 100 %
|
Miejsce i termin składania
| Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj: SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 17-03-2016r. do godz. 11.00 |
Termin związania ofertą |
Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert
|
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
| NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów | NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna | NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień | TAK. DO 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO |
Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych |
07-03-2016r., pod numerem: 50196-2016 |