OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NR 13/PN/2015 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z dnia: 27-07-2015r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nazwa (firma) i adres Zamawiającego
| SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tryb udzielenia zamówienia
| PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej zamówienia powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
|
1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia) Adres strony www.nzoztczew.pl 2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
| DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
Kod główny: CPV 33.00.00.00-0 (Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała)
Zamawiający do przedmiotowego zamówienia przewidział 15 pakietów przedstawionych poniżej: Pakiet nr 1 - Respirator stacjonarny CPV331574009 Pakiet nr 2 – Wyposażenie medyczne różne CPV331920002 Pakiet nr 3 - Pompa strzykawkowa i objętościowa CPV331941100 Pakiet nr 4 - Wielofunkcyjne łóżko do intensywnej terapii medycznej z wyposażeniem CPV331921209 Pakiet nr 5 - Zestaw wideoendoskopowy wysokiej rozdzielczości HD z myjnią automatyczną CPV331681006 Pakiet nr 6 - Kardiomonitory CPV331951004 Pakiet nr 7 - Defibrylatory CPV331821000 Pakiet nr 8 - Wózki do przewozu chorych CPV331921601 Pakiet nr 9 - Jednoczaszowa diodowa lampa operacyjna sufitowa CPV331670008 Pakiet nr 10 - Stół zabiegowy CPV331922303 Pakiet nr 11 - Cyfrowy aparat ultrasonograficzny CPV331122000 Pakiet nr 12 - Wyposażenie technologiczne Centralnej Sterylizacji CPV331911006 Pakiet nr 13 - Różne urządzenia medyczne CPV331900008 Pakiet nr 14 - Zestaw instrumentów laparoskopowych, manipulator maciczny CPV331690002 Pakiet nr 15 - Akcesoria do histeroskopii diagnostycznej oraz osprzęt do diatermii CPV331690002
Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ, w tabelach dotyczących pakietów NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Możliwość składania ofert wariantowych
|
NIE PRZEWIDUJE SIĘ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin wykonania zamówienia
| Do 45 dni od dnia zawarcia umowy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
|
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się zrealizowaniem minimum 1 dostawy do placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia na który Wykonawca składa swoją ofertę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, składając w tym celu wraz z ofertą wykaz, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimum 1 dostawa) do placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia na który Wykonawca składa swoją ofertę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których dostawy były wykonywane, oraz załączeniem dowodów (np. referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN, składając w tym celu wraz z ofertą informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja na temat wadium
|
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
1. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 58.822,00 Złotych Polskich (PLN) (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy osiemset dwadzieścia dwa złote 00/100).
z tym, że Wykonawca jest zobowiązany do wpłaty wadium jedynie w zakresie Pakietów, na które składa swoją ofertę. Kwoty wadium dla poszczególnych pakietów przedstawiają się następująco:
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6 ustawy PZP). UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w inny sposób niż w pieniądzu, wymaga się dołączenia do oferty oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium
3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. 43 1440 1101 0000 0000 0814 5121 6. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium pod rygorem odrzucenia oferty należy dołączyć do oferty jako załącznik 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli takiego żądano), zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy PZP. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art.46 ust. 2 ustawy PZP. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
|
Cena oferty (brutto) - 100 %
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miejsce i termin składania
| Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj: SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 08-09-2015r. do godz. 11.00 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin związania ofertą | Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej | NIE PRZEWIDUJE SIĘ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów | NIE PRZEWIDUJE SIĘ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna |
NIE PRZEWIDUJE SIĘ
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień | NIE PRZEWIDUJE SIĘ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej |
25-07-2015r., od godz. 09:00, Nr 261005-2015-PL, nr ogłoszenia: 2015/S 142-261005
|