OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NR 06/PN/2015 | |
Z dnia: 08-04-2015r. | |
Nazwa (firma) i adres Zamawiającego
| SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30 |
Tryb udzielenia zamówienia
| PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy na |
Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
|
1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia) 2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.
|
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
| Sukcesywne świadczenie kompleksowych usług prania i czyszczenia na sucho dla Szpitali Tczewskich S.A., w Tczewie
Kod CPV: 98.31.00.00-9 (Usługi prania i czyszczenia na sucho) 98.31.10.00-6 (Usługi odbierania prania) 98.31.50.00-4 (Usługi prasowania)
Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ
|
Możliwość składania ofert wariantowych
|
NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Termin wykonania zamówienia
| Od 13-05-2015r. do 12-05-2016r. |
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
|
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się posiadaniem: a) aktualnego zezwolenia Państwowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej na pranie bielizny szpitalnej b) aktualnego zezwolenia właściwej Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej, dopuszczającej transport specjalistyczny Wykonawcy do przewożenia bielizny szpitalnej c) aktualnego zezwolenia właściwej Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej na dezynfekcję potwierdzające posiadanie komory dezynfekcyjnej, a w przypadku gdy Wykonawca wykonuje dezynfekcję w przelotowych pralnico-wirówkach przeznaczonych do prania i dezynfekcji, składa oświadczenie o wykonywaniu dezynfekcji w przelotowych pralnico-wirówkach przeznaczonych do prania i dezynfekcji zamiast w komorze dezynfekcyjnej, a jeśli wymagane jest stosowne zezwolenie, również takie zezwolenie, w tym celu przedkładając: a) aktualne zezwolenie Państwowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej na pranie bielizny szpitalnej b) aktualne zezwolenie właściwej Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej, dopuszczającej transport specjalistyczny Wykonawcy do przewożenia bielizny szpitalnej c) aktualne zezwolenie właściwej Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej na dezynfekcję potwierdzające posiadanie komory dezynfekcyjnej, a w przypadku gdy Wykonawca wykonuje dezynfekcję w przelotowych pralnico-wirówkach przeznaczonych do prania i dezynfekcji Wykonawca składa oświadczenie o wykonywaniu dezynfekcji w przelotowych pralnico-wirówkach przeznaczonych do prania i dezynfekcji zamiast w komorze dezynfekcyjnej oraz jeśli wymagane jest stosowne zezwolenie, również takie zezwolenie. Jeśli zezwolenie nie jest wymagane Wykonawca składa takie oświadczenie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się prawidłowym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, głównych usług (minimum 1 usługa) dla placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym celu przedkładając wykaz, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (minimum 1 usługa) dla placówek służby zdrowia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których usługi były wykonywane, oraz załączeniem dowodów (np. referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże, że jest w stanie zapewnić w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej dostawę do lokalizacji Zamawiającego czystego „asortymentu” w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od chwili jego odebrania jako brudnego, w tym celu przedkładając oświadczenie, że Wykonawca jest w stanie zapewnić w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej dostawę do lokalizacji Zamawiającego czystego „asortymentu” w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od chwili jego odebrania jako brudnego (wg wzoru z załącznika nr 7 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne bezpośrednio za świadczenie usług (pracownicy zatrudnieni w pralni Wykonawcy) posiadają aktualne badania okresowe i książeczki zdrowia, w tym celu przedkładając oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne bezpośrednio za świadczenie usług (pracownicy zatrudnieni w pralni Wykonawcy) posiadają aktualne badania okresowe i książeczki zdrowia (wg wzoru z załącznika nr 8 do SIWZ) Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN, w tym celu przedkładając informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 50.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”
|
Informacja na temat wadium
|
ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
|
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
| Cena oferty (brutto) - 100 % |
Miejsce i termin składania
| Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj: SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 16-04-2015r. do godz. 11.00 |
Termin związania ofertą |
Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert
|
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej | NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów | NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna | NIE PRZEWIDUJE SIĘ |
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień | TAK: DO 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO |
Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych |
08-04-2015r., pod numerem: 78658-2015 |