2014-11-12 Ogłoszenie postępowania nr 19/PN/2014
Dodane przez jsikora dnia 12.11.2014 14:13





OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

NR 19/PN/2014

Z dnia: 12-11-2014r.


Nazwa (firma) i adres Zamawiającego


SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA

UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. TEL. 58.777.66.73, FAX 58.531.38.30


Tryb udzielenia zamówienia


PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych

Zgodnie z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych

(tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy


Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)



1. NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia)

2. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pok.17 SZPITALE TCZEWSKIE S.A., UL. 30 STYCZNIA 57/58, 83-110 TCZEW. Bud. G.


Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych



Świadczenie kompleksowych usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia, ochrony technicznej z monitorowaniem sygnałów alarmowych, oraz patrolem interwencyjnym na obszarze będącym w zarządzie i użytkowaniu Szpitali Tczewskich S.A., z siedzibą przy ulicy 30 Stycznia 57/58, 83-110 Tczew


CPV: 79710000-4 _______________ (Usługi Ochroniarskie)

CPV: 79711000-1 ___(Usługi Nadzoru Przy Użyciu Alarmu)


Zamawiający nie dopuszcza podzielenia przedmiotu zamówienia na części

Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ



Możliwość składania ofert wariantowych



NIE PRZEWIDUJE SIĘ


Termin wykonania zamówienia

 

12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy


Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków



W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp., tj.


1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz dołączenia do oferty oświadczenia (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się posiadaniem aktualnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 nr 114 poz. 740 z późn. zm.), w tym celu załączając także do oferty aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 nr 114 poz. 740 z późn. zm.).

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) wykaże się zrealizowaniem minimum 1 usługi w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym celu załączając także do oferty wykaz, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (minimum 1 usługa), w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (podmiotów) na rzecz których dostawy były wykonywane, oraz załączeniem dowodów (np. referencje), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) oraz oświadczy, że planowani do realizacji zamówienia pracownicy ochrony będą posiadali schludnie wyglądające jednolite umundurowanie, identyfikatory, w środki łączności bezprzewodowej, oraz niezbędny sprzęt i indywidualne wyposażenie (pałkę wielofunkcyjną, kajdanki, paralizator elektryczny, opatrunek osobisty, latarkę), w tym celu załączając także do oferty oświadczenie o wyposażeniu planowanych do realizacji zamówienia pracowników ochrony w schludnie wyglądające jednolite umundurowanie, identyfikatory, w środki łączności bezprzewodowej, oraz niezbędny sprzęt i indywidualne wyposażenie (pałkę wielofunkcyjną, kajdanki, paralizator elektryczny, opatrunek osobisty, latarkę) zgodnie ze wzorem w załączniku nr 7 do SIWZ

oraz oświadczy, że będzie przeprowadzał bieżące szkolenia pracowników ochrony w zakresie przepisów wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zm.), w tym celu załączając do oferty także oświadczenie o prowadzeniu bieżących szkoleń pracowników ochrony w zakresie przepisów wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zm.), zgodnie ze wzorem w załączniku nr 8 do SIWZ

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) oraz oświadczy, że dysponuje Grupą Patrolowo Interwencyjną, która nie później niż 15 minut od wezwania, podejmie działania, w celu wsparcia posterunków ochronnych, w przypadku ich zagrożenia, w tym celu załączając do oferty także oświadczenie, o dysponowaniu Grupą Patrolowo Interwencyjną, która nie później niż 15 minut od wezwania, podejmie działania, w celu wsparcia posterunków ochronnych, w przypadku ich zagrożenia, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje przedmiotu niniejszego zamówienia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ) oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200.000,00 zł., w tym celu załączając także do oferty aktualną i opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego aktualnego i opłaconego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200.000,00 zł. Ubezpieczenie winno obejmować zarówno odpowiedzialność cywilną deliktową – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tyt. czynu niedozwolonego, jak i kontraktową - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tyt. nienależytego wykonania usługi. Ubezpieczenie powinno pokrywać szkody osobowe i rzeczowe wraz z ich następstwami. Do polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia j.w., należy dołączyć potwierdzenie opłaty stosownej składki wynikającej z treści dokumentu ubezpieczeniowego, o ile uiszczenie tej opłaty nie zostało wskazane na powyższym dokumencie.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się wg kryteriów „spełnia/nie spełnia”


Informacja na temat wadium



ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM



Kryteria oceny ofert i ich znaczenie



Cena oferty (brutto) - 100 %



Miejsce i termin składania


Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj:

SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30 STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW

w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek G,

w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 15.00 - do dnia 20-11-2014r. do godz. 11.00


Termin związania ofertą


Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert

 

Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

NIE PRZEWIDUJE SIĘ

Data przekazania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych


12-11-2014r., pod numerem: 371708.-2014